Ga naar inhoud


EINDE AZBOX INPORTEUR


Gast azboxhd

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

Hij zal te weinig verkocht hebben om zijn rol als distributeur te kunnen handhaven.

 

Mvg,

 

Michel.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Wat.... schaam je?

 

With the acquisition of Opensat by a foreign company, management of Opensat/DT innovation has changed.

 

With regard to this take-over, the new management has issued new conditions and changed their sales strategy.

 

Because of the new conditions and sales strategy, Smart Innovations is no longer able to maintain there position as distributor and is therefore forced to stop with AZBox as a brand.

 

Lees de tekst op zijn website. Hij is niet vrijwillig gestopt en een nieuwe eigenaar heeft er alleen belang bij een gevestigde distributeur buiten te zetten als iemand anders meer potentie heeft. Zoals ik het lees kon SI niet aan de nieuwe eisen voor distributeurs voldoen.

 

Als ik dat verkeerd lees, moet hij duidelijk zijn ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar sommigen van ons zich vastbijten op de Engelse versie en een vrije vertaling erop loslaten ( ik noem geen namen), hou ik me bij de Nederlandse versie.

 

Ik vind het heel duidelijk.

 

Met de overname van Opensat door een buitenlands bedrijf, is het beheer van Opensat / DT innovatie veranderd.

 

Met betrekking tot deze overname, heeft het nieuwe management de leveringsvoorwaarden verkoopstrategie gewijzigd.

 

Door de nieuwe voorwaarden en verkoopstrategie, is Smart Innovations niet meer in staat om haar positie als distributeur te behouden en is daarom gedwongen te stoppen met het merk AZbox.

 

 

Als ik dat verkeerd lees' date=' moet hij duidelijk zijn[/quote']

 

Dus ...

 

Ik lees gewoon dat de voorwaarden en de verkoopstrategie is gewijzigd.

De aanname dat het met aantallen te maken heeft, haal ik er niet uit.

 

Sterker nog, dealers die nu rechtstreeks bij OpenSat willen kopen, hebben niet eens te maken met een minimale afname.

 

Als ik de fora er op nalees, kan het ook te maken hebben met het feit dat OpenSat, naast de levering aan distributeurs, ook levert aan dealers direct in datzelfde gebied.

Zeg maar, een Dre*m m*ltim*dia, die naast het leveren aan distributeur B*mb*eck, ook direct levert aan dealers.

 

Voor het merk AZBox, en de community, vind ik het in ieder geval een behoorlijke klap.

 

zorlith

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Achja, het blijft natuurlijk een beetje speculeren, maar uit de tekst kan je naar mijn mening toch duidelijk opmaken dat de nieuwe eigenaar meer omzet wil en om die reden een nieuwe sales strategie heeft opgezet, waarbij distributeur(s) kennelijk niet meer nodig zijn.

 

Ik heb overigens totaal geen ervaring met grijse import. Wel met grijze import en daar heb ik eigenlijk weinig last van gehad. Als je namelijk een goed product verkoopt en goede en snelle service verleend, verkoop je toch wel. Alleen wellicht niet aan de koopjesjagers, maar dat zijn over het algemeen de klanten die in vergelijking tot anderen 20% van je omzet genereren, maar wel 80% van je aftersales capaciteit opslokken. Die ben je als ondernemer sowieso liever kwijt dan rijk.

 

Aan de service zal het hier vast niet hebben gelegen, maar het product zuigt wel. Dat probleem had ik dan weer niet ;)

 

Voordeel is dan weer dat hij meteen dat belachelijke forum dat hij zogenaamd niet beheerd en al die zogenaamde niet door SI beheerde Azbox websites kan opdoeken. :grin:

Hij was altijd al een beetje doorzichtig. 'Black Marketing' was zeker niet zijn sterkste kant.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een keer bij de ex inporteur bent geweest dan had je kunnen zien dat het er niet erg modern uit zag

 

 

??? die snap ik echt niet??

 

 

Bedoel je nou dat ze in een histories pand zaten of?????

Oww je had ze liever in een hightech nieuw kantoorpand gezien

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Geloof me, het enige waar die set-top-box fabrikantjes naar kijken is naar omzet en Nederland is nu eenmaal niet geschikt voor riante omzetcijfers.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...