Ga naar inhoud


EINDE AZBOX INPORTEUR


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb er ook nog een te koop, maar kom er maar niet vanaf...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.

Geplaatst:
Ik heb overigens totaal geen ervaring met grijse import. Wel met grijze import en daar .....

 

Erg flauw, maar dat is aan jouw wel besteed.

Haal je eigen posting eens door de spellingchecker!.

 

Als je namelijk een goed product verkoopt en goede en snelle service verleend, verkoop je toch wel.

 

Bedoel je daar droomdoosjes mee, waarvan algemeen bekend is dat er zich voedings- en tuner-problemen voordeden?

 

Dat probleem had ik dan weer niet ;)

 

Ik maak uit deze posting heel wat anders op.

 

'Black Marketing' was zeker niet zijn sterkste kant.

 

Dat kan ik niet op antwoorden. Wat ik wel weet, is dat jij daar wel goed in bent.

Wat ik ook weet is, dat ik mij geen posting voor de geest kan halen, waarin hij andere merken afkraakt of zwart maakt. Als je daaruit moet concluderen dat 'Black Marketing' niet zijn sterkste kant is, heb je gelijk en spreekt dit alleen maar voor hem.

Jij daarentegen schrijft openlijk over jouw afgunst jegens de importeur ten tijde dat er een review plaatsvond. Dit komt jouw geloofwaardigheid niet ten goede en maakt voor mij een review per definitie onbetrouwbaar.

 

Wat ik nog veel erger vind, is lopen verkondigen dat het bagger is, de mogelijkheid aanwezig is dat je een defecte ontvanger hebt waar je waarschijnlijk niet eens mee bent teruggegaan naar de dealer waar je hem gekocht hebt (M_Z), maar alsnog de ontvanger, voorzien van specificaties waar jij absoluut niet achter staat, te koop aanbiedt.

Eenzelfde praktijk waar jouw moderator zich in het begin ook al schuldig aan heeft gemaakt.

 

Ik weet niet of je het doorhebt, maar met wat jij allemaal al hebt geschreven op jouw forum, de tegenstrijdigheden, het verwijderen of aanpassen van postings en het tegen hebben van de schijn, ben je bij mij en vele anderen al heel lang niet meer geloofwaardig.

 

 

Dat betekent overigens niet dat ik het niet met je eens kan zijn, zoals met onderstaande.

Geloof me, het enige waar die set-top-box fabrikantjes naar kijken is naar omzet en Nederland is nu eenmaal niet geschikt voor riante omzetcijfers.

 

En dat geldt in de regel ook voor computer-, TV-, fotocamera-, navigatie-, witgoedfabrikanten, internetproviders, telecom- en voip-boeren, kabel- en interactieve TV boeren, etc., etc., etc., etc.............

 

Niets nieuws onder de zon dus! ;)

 

 

fabrikanten stellen tegenwordig hooge eisen waar je zit wat voor pand zelfs de kleur verf word door hun bepaald [eigen ervaring]

Gelukkig heb ik daar in 25 jaar nog nooit mee te maken gehad.

 

Ik zal er in elk geval geen traan om laten als AZ-boxen in Nederland niet meer verkrijgbaar zijn.

 

Right. En zo zijn er vele andere merken, waarbij het een opluchting zou zijn als deze van de markt verdwijnen.

 

zorlith

  • Beheerder
Geplaatst:

Dat jij kampioen bent in het uit het verband trekken van wat er werkelijk gebeurt is, was mij al eerder duidelijk.

 

Wij zijn destijds nadrukkelijk zelf gestopt omdat het serviceniveau van fabrikant Dream Multimedia in die periode naar onze mening zwaar ontoereikend was en wij ons niet langer konden vinden in de verkoop 'strategie' van diezelfde fabrikant.

 

Dat heeft niets met het product te maken dat kwalitatief vele malen op een hoger niveau staat dan welke azbox dan ook. Zelfs de bekende dreambox 'clones' zoals VU+ en Xtrend staan kwalitatief op een veel hoger niveau dan welke azbox dan ook. Er is overigens geen enkel product bij introductie direct zonder problemen. Het gaat er om hoe je daar mee omgaat en hoe azbox daar mee omgaat weten we allemaal. Het fixen duurt heel erg lang of gebeurt zelfs nooit. Ze (of in ieder geval de NL importeur) waren er wel altijd erg goed om alles en iedereen overal de schuld van te geven en zelf de handen in onschuld te wassen.

 

Mijn Azbox Me is nadrukkelijk niet kapot want uiteraard hebben wij dit zorgvuldig getest door ook een tweede (geleend) exemplaar van dezelfde firmware te voorzien en dezelfde tests uit te voeren. Het product is niet exemplarisch slecht, maar is 'gewoon' slecht. ;)

 

Ik zou niet weten waarom ik mijn Azbox me, die ik zelf betaald en gekocht heb niet gewoon zou mogen verkopen. Als iemand wel eerlijk is geweest over de prestaties van dat product, ben ik het wel. Als iemand hem dan toch wil kopen, mag dat. Ik raak hem overigens aan de straatstenen niet meer kwijt, terwijl ik mijn ruim 3,5 jaar oude DM8000 onlangs nog voor ruim 65% van de nieuwprijs verkocht heb. Over waardevast gesproken ;)

 

Ik denk dat we met zijn allen gewoon blij moeten zijn dat dit product geen importeur meer heeft. Hopelijk komen er dan nog minder in omloop zodat nog minder mensen zich bekocht hoeven voelen door een product met grote beloftes maar uiterst geringe prestaties. :mad:

 

Enne....over onbetrouwbaar gesproken. Als er één persoon in deze discussie onbetrouwbaar is ben jij het wel aangezien jij zakelijk betrokken bent geweest bij de verkoop van die azbox en daarnaast ook vriendschappelijk nog eens heel dik bent met de ex-importeur.

 

Ik sta daar gelukkig wat neutraler in. Ik vind het product gewoon slecht... meer niet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb zelf ook een Azbox premium nog staan en ik ga er toch ook geen traan voor laten dat dit niet meer verkocht zou worden.

Op papier heeft azbox altijd veel beloofd,maar daar blijft het toch bij.

een simpele dm500(clone) loopt stabieler en zapt zelf sneller.

Geplaatst:
Wij zijn destijds nadrukkelijk zelf gestopt .........

 

Ik kan mij niet herinneren ooit gezegd te hebben, dat jij niet degene bent geweest die gestopt is. Is dit een verweer op verhalen dat DMM de stekker eruit getrokken zou hebben?

Nogmaals, ik ben niet degene die dat beweerd.

Ik maak alleen andere dingen op uit hetgeen jij daar plaatst en leg verbanden met jou postings in dit draadje.

 

.... niet langer konden vinden in de verkoop 'strategie' van diezelfde fabrikant.

 

Dat komt mij bekend voor.

Je haalde de aantallen dus niet.

 

Ze (of in ieder geval de NL importeur) waren er wel altijd erg goed om alles en iedereen overal de schuld van te geven en zelf de handen in onschuld te wassen.

 

Lees dit nog eens hard op en hoor jezelf eens praten ;)

 

 

Mijn Azbox Me is nadrukkelijk niet kapot want uiteraard hebben wij dit zorgvuldig getest door ook een tweede (geleend) exemplaar van dezelfde firmware te voorzien en dezelfde tests uit te voeren. Het product is niet exemplarisch slecht, maar is 'gewoon' slecht. ;)

 

Je mag dat roepen, maar dat heeft tegen mij geen zin.

Voor mij ben je onbetrouwbaar.

 

Ik zou niet weten waarom ik mijn Azbox me, die ik zelf betaald en gekocht heb niet gewoon zou mogen verkopen. Als iemand wel eerlijk is geweest over de prestaties van dat product, ben ik het wel. Als iemand hem dan toch wil kopen, mag dat.

 

Natuurlijk mag je 'm verkopen. Ik trek alleen jouw eerlijkheid in twijfel. Zo betwijfel ik of je de koper van jouw half jaar oude AZBox, dat overigens nieuw 199,00 kost, 175,00 laat betalen en ook eerlijk tegen de koper verteld dat hij zuigt.

 

Ik raak hem overigens aan de straatstenen niet meer kwijt, terwijl ik mijn ruim 3,5 jaar oude DM8000 onlangs nog voor ruim 65% van de nieuwprijs verkocht heb. Over waardevast gesproken ;)

 

Ik vind het prima voor je dat je voor je bijna 4 jaar oude ontvanger nog 65% van de nieuwwaarde ontvangt. Voor mij blijft het alleen wel een uit productie genomen ontvanger waarvoor bepaalde onderdelen niet meer worden gemaakt, waardoor een DM8000 mij geen 600,00 waard is.

Een ander is het dat wel waard en dat is prima!

Het zegt helaas niets over het wel of niet lopen van producten.

 

Overigens: Ook een Vu+ of Xtrend raak je aan de straatstenen niet meer kwijt. Zoals je zelf al gezegd hebt "Nederland is nu eenmaal niet geschikt voor riante omzetcijfers". Dit, een verzadigde markt én o.a. een opkomende iTV/kabelmarkt, zorgt ervoor dat de sat-markt op z'n retour is.

 

Enne....over onbetrouwbaar gesproken. Als er één persoon in deze discussie onbetrouwbaar is ben jij het wel aangezien jij zakelijk betrokken bent geweest bij de verkoop van die azbox en daarnaast ook vriendschappelijk nog eens heel dik bent met de ex-importeur.

 

Wacht even: Jij hebt een product gekocht bij M_Z, één van jouw moderatoren op Sat4All, die de schijn gewekt heeft een eindgebruiker te zijn, een defect product willens en wetens uitlevert (wat ik persoonlijk al een schande van een dealer vind), zelfs nadat de importeur verzocht heeft de ontvanger terug te sturen, en ook dealer is van diverse andere merken en producten, en dus zakelijke belangen heeft. En verkoopt hij ook nog dat product dat, zo lezen we, helemaal niet verkocht had mogen worden, omdat het hier om een defect ging.

 

Wat een manneke ben jij.

Jij hebt dus een betrekking met deze dealer, die erg naar een zakelijke riekt, en waar deze dealer dus een zakelijk belang in heeft.

 

Sorry ........ wat zei je ook alweer?

 

Ik kan je verzekeren dat ik geen belang heb gehad of partij ben geweest in de verkoop van die azbox.

Sorry!

 

 

En welke band ik met mijn vrienden heb, is mijn zaak en staat hier geheel los van. Wat heeft een avondje bioscoop of in een cafe doorhalen daar nou weer mee te maken?

 

Ik sta daar gelukkig wat neutraler in. Ik vind het product gewoon slecht... meer niet.

 

Maar dat weten wij toch al?

 

 

zorlith

  • Beheerder
Geplaatst:

Je blijft maar onzin verkopen....

 

Alhoewel het je geen donder aangaat;

Wij zijn gestopt vanwege:

 

1. Het door de fabrikant (soms zelfs goedkoper dan aan distributeurs) verkopen aan familie en vrienden via de achterdeur (dat wordt met sales 'strategie' bedoeld).

2. De slechte support aan distributeurs (in die periode, daarvoor was het wel prima)

3. De vele clones en het feit dat DMM daar naar onze zin te weinig aan deed/niet daadkrachtig genoeg was en de distributeurs de kolen uit het vuur liet halen.

 

Nieuw koste die waardeloze Abox Me in Nederland overal 249,00, soms 239,00 toen ik m te koop aanbood. Informatie van de website van officiële dealers. Dat ze nu geen drol meer waard zijn snap ik ook wel.

 

Ik heb helemaal niets met de dealer waar ik mijn Me gekocht hebt en (FEIT!) heeft de importeur pas gevraagd hem terug te sturen toen hij al bij mij stond. Geen lulverhalen ophangen! De importeur had geen half in elkaar gezette rommel naar de dealer moeten sturen. Moet je de dealer niet de schuld geven.

 

Als het allemaal klopt wat jij beweerd zou de importeur niet één maar zelfs twee keer defecte rommel opgestuurd hebben. Ze waren beide niet defect, het product deugt gewoon niet. Het derde geleende testexemplaar was immer ook niet goed en vertoonde dezelfde kuren.

Maar ja, dat ligt natuurlijk weer niet aan het product, maar aan de luchtvochtigheid, omgevingstemperatuur, firmware van de boordcomputer van de auto waarin hij vervoerd is, de paus, de 3 koningen en de koningin.

 

Verder ga ik niet in op de onzin die je verkondigd. Je zal er wel de pé in hebben dat jullie buiten gezet zijn.

Maak je niet druk en ga een echte satellietontvanger/mediabox verkopen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Grom Woef ;)

 

In elk geval fijn dat er weer wat minder foute aankopen gedaan kunnen worden door goedgelovige schotelaars. Als ik de berichten/roddels mag geloven loopt hun aantal in het wild al sterk terug.

Geplaatst:

;

Wij zijn gestopt vanwege:

1. Het door de fabrikant (soms zelfs goedkoper dan aan distributeurs) verkopen aan familie en vrienden via de achterdeur .

Mvg,

Michel

 

Of dat nu een goede rede is om ermee stoppen?

Dat gebeurd toch overal?

Bijna ieder bedrijf in Nederland geeft voordelen aan personeel/bekenden.

 

Ik denk dat de lijst met voorbeelden oneindig lang is :

- als je bij de bakker werkt, heb je voordelig brood/taart

- als je bij de vliegmaatschappij werkt, mag jij, en naaste familie voor een paar euro vliegen.

- als je bij een bank werkt heb je een voordeligere hyptheek

- als je bij een autogarage werkt, heb je extra korting op de aanschaf van een auto.

etc, etc,

  • Beheerder
Geplaatst:

Dus als jij (exclusief) distributeur bent van een product in Nederland en al 2,5 jaar wacht op een product dat alleen maar steeds weer aangekondigd wordt maar feitelijk ook steeds maar uitgesteld en uitgesteld en uitgesteld wordt en ze plotseling met pallets tegelijk in een Duits online webshopje verkocht worden en dat webshopje van familie van een van de eigenaren blijkt te zijn vindt jij dat goed als distributeur?

 

Jij bent wel erg soepel. Het zal prettig zaken doen zijn met jou ;)

 

Het was verder natuurlijk ook 'maar' één van de problemen die wij hadden met deze fabrikant. Één van van de redenen om er mee te stoppen.

 

Het ging hier bovendien niet over mij of over de dreambox, maar over de azbox en zijn ex-distributeur. Zorlith wist de aandacht weer goed af te wenden met off-topic kletspraat.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)
Ik heb helemaal niets met de dealer waar ik mijn Me gekocht hebt en (FEIT!) heeft de importeur pas gevraagd hem terug te sturen toen hij al bij mij stond. Geen lulverhalen ophangen! De importeur had geen half in elkaar gezette rommel naar de dealer moeten sturen. Moet je de dealer niet de schuld geven.

 

Je hebt zelf bevestigd de azbox bij M_Z gekocht te hebben.

 

Overigens blijft bij mij onderstaande alsnog vreemd.

 

Ik ben eens benieuwd, heb hem gisteren ook ontvangen maar kan hem vanavond pas gaan uitpakken en testen. Ik ga snel een ONPARTIJDIGE review maken, want ik vind bovenstaande berichten weinig gefundeerd en een beetje kort door de bocht. Wat is er zo geweldig en met welke firmware gebruiken jullie hem ?

Ik lees op buitenlandse fora toch dat er nog wel wat bugs in zitten die mij van de oudere Azboxen bekend voorkomen.

 

M_Z

 

en hier jouw reactie:

 

Stuur m anders ook even naar ons. Ik betaal de verzendkosten wel.

 

Maken van we jouw en mijn bevindingen samen een prachtige review ;)

 

Mvg,

 

Michel

 

Je kan mij veel vertellen, behalve dat dit exemplaar door jou besteld was. Had je hem al besteld, dan was je al op de hoogte geweest over verzendkosten. Ik denk eerder het tegendeel.

Dat je later zegt hem nadrukkelijk bij hem gekocht te hebben, is om jezelf in te dekken.

Mij ben je op dat moment al kwijt.

 

 

En we praten hier toch ook over dezelfde persoon, die jouw een ander product heeft toegestuurd voor een review?

Hoezo heb je dan helemaal niets met de dealer? Het is een moderator van jouw forum.

Ik kom hier zo nog wel even op terug!

 

Het is ook geen lulverhaal dat je een hekel hebt aan de importeur. Dit verhaal heb je zelf de wereld in geholpen.

 

Ik heb je al eerder gezegd dat de schijn van partijdigheid niet goed is voor sat4all.

Maar jij schermt dan weer met dingen, draait om de feiten heen en wijt het dan weer aan de luchtvochtigheid, omgevingstemperatuur, firmware van de boordcomputer, enz. enz.

 

 

Het is overigens ook geen lulverhaal dat M_Z een posting plaatst om 15:39 uur, waarin hij zegt het product ingepakt te hebben en dat deze naar jou verstuurd GAAT worden en dat daar door smart om 16:42 uur op gereageerd is. Een knappe winkelier die, een product dat hij niet meer aan de praat krijgt, alsnog verstuurd en wat vóór de tijd dat de importeur reageert al bij de klant staat. Ja, met een koerier misschien, maar daar wordt M_Z niet blij van want dan gaat z'n marge naar de klote, met in zijn achterhoofd dat het product weer retour moet.

De enige reden die daar, in mijn ogen, achter kan zitten en extra kosten waard is, is de importeur een hak zetten.

 

Een andere mogelijkheid om de ontvanger zo snel daar te krijgen, is onderling regelen. Zeg maar, zelf rijden of een personeelslid laten rijden.

 

En dan nog steeds zeggen dat je niets met die dealer hebt.

 

 

Maar ja, dat ligt natuurlijk weer niet aan het product, maar aan de luchtvochtigheid, omgevingstemperatuur, firmware van de boordcomputer van de auto waarin hij vervoerd is, de paus, de 3 koningen en de koningin.

 

Ik ben niet degene geweest die beweerd dat het het ideale product is.

Sterker nog: Ik heb het in dit draadje nog niet éénmaal gehad over het functioneren van het apparaat.

 

Verder ga ik niet in op de onzin die je verkondigd. Je zal er wel de pé in hebben dat jullie buiten gezet zijn.

 

Als ik importeur was geweest, wellicht ja. Maar ik ben geen importeur.

 

Wat ik wel durf te zeggen is, dat hier vreemde praktijken worden gebezigd, een groot forum een gigantische schijn tegen heeft gekregen (wat ik erg zonde vind) en politiek bedrijft waar vriendjes beter van worden.

 

En daarmee kom ik dan weer terug op jouw relatie met de dealer.

Je schijnt niet door te hebben dat hetgeen ik verkondig, puur en alleen met het feit te maken heeft dat jij, of Sat4All, geen onpartijdig forum heeft en daarmee alles wat jij verkondigd de prullenbak in kan en jij daarmee, volgens mij, door een geschiedenis wordt achtervolgt.

 

Feit 1:

Stuur m anders ook even naar ons. Ik betaal de verzendkosten wel.

 

Maken van we jouw en mijn bevindingen samen een prachtige review

 

Feit 2: Je hebt een hekel aan de importeur.

 

Feit 3: De al veel genoemde dealer/moderator sponsort een ander product voor een review. Lees daarom nu ook weer even het vetgedrukte in feit 1.

 

Feit 4: Je pretendeert helemaal niets te hebben met de dealer M_Z, terwijl ik jullie samenwerking met twee producten al kan aantonen.

 

 

En zo komen we eigenlijk weer terug bij antwoord nummer 1,

 

1. Het door de fabrikant (soms zelfs goedkoper dan aan distributeurs) verkopen aan familie en vrienden via de achterdeur (dat wordt met sales 'strategie' bedoeld).

 

En dus geldt ook voor dit forum: Als je hier met de grote jongens meespeelt, wordt je er beter van.

 

Ik ben dan liever een asociale hooligan die onzin verkondigt.

En daar laat ik het bij en volg ik het voorbeeld van Michel:

Verder ga ik niet in op de onzin die je verkondigd.

 

zorlith

aangepast door zorlith1
  • Beheerder
Geplaatst:

Ik heb absoluut geen behoefte op jouw onzin en zogenaamde 'feiten' te reageren.

 

Wel wil ik duidelijk maken dat ik niets met M_Z te maken heb. Hij is hier moderator, ik heb nauwelijks tot geen contact met hem en als er al contact is gaat het over moderator zaken.

 

Het moet dus duidelijk zij dat als een dealer (en M_Z is naast zijn functie als moderator nu eenmaal in het dagelijks leven ook winkelier) ons een testexemplaar van een product aanbiedt (in dit geval een Ariva 102mini), er absoluut geen sprake is van enige samenwerking.

 

De dealer biedt het product aan, wij testen, hij krijgt vóór publicatie de review te zien en kan op eventuele foutjes reageren. Wij halen eventuele foutjes er uit en de review wordt gepubliceerd. Daar is dus 0,0 sprake van enige samenwerking. Met geen enkele aanbieder van review producten. De aanbieder heeft geen enkele invloed op de inhoud.

 

De Azbox Me heb ik zelf gekocht omdat de distributeur er geen beschikbaar wilde stellen. Die wilde nog weken wachten en daarna de receiver eerst bij een andere website aanbieden. Daar wilde ik niet op wachten en heb hem toen maar (PRIVÉ) volledig uit eigen zak betaald. Ik heb dus gewoon net als iedere ander consument die box bij een webshop gekocht en in dit geval heeft de eigenaar van die webshop geheel toevallig ook een functie als moderator van een forum op deze site. Meer dan toevallig is dat niet. Had M_Z hem niet toevallig al vroeg in bezit gehad, had ik de box bij een willekeurige andere winkel gekocht.

 

Ik had helemaal geen hekel aan Herbert (de ex-importeur). Die hekel aan....is pas ontstaan na de review van de Azbox Me omdat hij vanwege de negatieve bevindingen als een geslagen hond aan het rond bijten sloeg. Als ik gebeten wordt, bijt ik terug.

 

Ik heb wel een pleurishekel aan jou. Jij bent commercieel direct en wel heel nauw betrokken bij de verkoop van dit product. Als er iemand totaal niet objectief is, ben jij het wel. Zo zijn er nog een paar azbox hooligans die een simpele discussie over de kwaliteit van een product heel persoonlijk maken en zo anderen kwetsen en zaken betrekken in de discussie die er werkelijk helemaal niets mee te maken hebben.

 

Get a life. Ga weer met PC's sjouwen, spullen verkopen op je plaza-webshop, websites ontwerpen of samenwerken met distributeurs die fatsoenlijke producten verkopen, maar ga niet uit lopen huilen op een forum waar men niet geïnteresseerd is in ex-distributeurs van azboxen. Daar heb jullie toch opensatvooriedereen voor?

 

Ik ben dan liever een asociale hooligan die onzin verkondigt.

 

Ik ben blij dat je het zelf inziet. ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Aan mij mag je een pleurishekel hebben, maar voor de rest bewijs je maar weer eens hoe triest jij bent.

 

zorlith

aangepast door Michel
niet relevante informatie verwijderd
  • Beheerder
Geplaatst: (aangepast)

Ik denk dat iedereen wel genoeg gehoord heeft nu. Niemand zit nog op een azbox te wachten en jouw verhalen zijn meer off-, dan on-topic.

 

De andere verhalen, bedreigingen en schofferingen van de diverse azbox hooligans kennen wel nu wel.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Ps: Ik haalde zorlith even door de war met een ander stuk azbox tuig. Vandaar mijn vergissing over vader/zoon.

Het was niet zijn vader of zoon die er een potje van maakte, maar die van een andere onbeschaamde azbox hooligan.

Ze kennen elkaar natuurlijk verder wel allemaal, maar dat doet niet ter zake. Het was en het is natuurlijk mijn vergissing, waarvoor mijn welgemeende excuses.

Zorlith heeft alleen een winkel in o.a. azbox 'gear' en is al jaren zeer betrokken bij de handel in azboxen via diverse websites.

Hij en de ex-distributeur zijn (of waren) maatjes van elkaar.

Ik blijf hem dus een enorme zak vinden, dit ondanks mijn (niet opzettelijke) vergissing.

aangepast door Michel
niet relevante informatie verwijderd

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...