DisTreSs Geplaatst: 20 juli 2012 Geplaatst: 20 juli 2012 Hi, zit met een raar probleem opgezadeld... Ik kan alle kanalen uit mijn Tvvl pakket perfect ontvangen behalve Canvas HD. Ik heb me al ziek gezocht naar een oorzaak, maar kan het maar niet vinden en krijg het dus ook niet in orde. Mss weet iemand van jullie nog iets dat ik over het hoofd zie? Setup is als volgt: - Triax 78cm met 4 quad LNB's - KNC-One en Technisat Skystar HD2 DVB-S2 kaarten - ACR38u cardreader - Oscam op Windows 7 (srvid's staan correct voor de services, waaronder ook Canvas HD, maar ik heb evengoed al op de reader en user geprobeerd van zonder de beperking van services te werken) - Entitlements zijn perfect in orde dus heractivatie heeft geen nut (ook al heb ik dat wel geprobeerd uiteraard). Kan zelfs de kanalen van Telesat ontvangen via de promo tot eind dit jaar wat erop wijst dat ik de laatste kaartactivatie sinds het activeren van die promo deze week goed heb ontvangen. - DVBViewer recording service met Acamd plugin (connectie met Oscam via Newcamd) - DVBViewer 4.9 als client - Laatste transponder ini's voor 13.0, 19.2, 23.5 en 28.2 van kingofsat - Full scan op alle transponders laten lopen via Transedit Om de potentiele probleemsituaties te voorkomen, test ik telkens maar met 1 DVB-S2 kaart die actief is (de KNC one aangezien die de betere ontvangst levert, maar heb het ook al met de technisat kaart geprobeerd). Ik kan het ook niet op een andere box proberen aangezien ik volledig op pc over ben geschakeld. M'n Relook 400 zou toch geen hulp geweest zijn aangezien die maar over DVB-S tuners beschikt... Wanneer ik de DVB stream vanuit DVBViewer bekijk (rechtsklik -> filter -> view DVB source), dan staat er 'no channel data' alsof het kanaal niet gezien kan worden en er dus geen stream is. Als ik echter via Transedit de transponder laat analyseren dan zie ik daar mooi een Canvas HD H.264 video stream en Mpeg audio stream tevoorschijn komen... Datzelfde kanaal voeg ik aan m'n DVBViewer channel list toe, dus zou je toch verwachten dat er iets te zien zou moeten zijn... Eén HD bvb, dat zich op dezelfde transponder bevindt, kan ik zonder probleem ontvangen. Kan dit mss gewoon het gevolg zijn van een iets minder goed uitgerichte schotel? In dat geval zou je toch niet verwachten dat ik perfecte ontvangst heb op VTM HD, Ned1&2&3 HD??? Zit echt een beetje met de handen in het haar nu, dus het zou leuk zijn moest iemand me een Eureka moment kunnen bezorgen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen