Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand met welke knop een teletekstpagina kan worden vastgezet als er meerdere subpagina's zijn? Meestal slaat de pagina om voordat ik die helemaal gelezen heb. Ik heb een DM800 en gebruik Openpli 2.1 met tuxtxt 1.114.

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Geplaatst: (aangepast)

Met pijltje links en rechts (van de OK knop) kun je door de subpagina's heen bladeren.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Kun je ook voorkomen dat een teletekstpagina de eerste keer omslaat? Pas na de eerste keer omslaan wordt de pagina vastgehouden als je de pijltjestoetsen gebruikt.

Vroeger zat er op de afstandsbediening van een Philips tv of Sony tv een stop-knop om een teletekstpagina vast te zetten. Zo'n stop-knop in tuxtxt zou wel handig zijn. Ik ben de toetsen op de afstandsbediening afgegaan maar heb 'm niet ontdekt.

Geplaatst:

@Sat_marc Ik gebruik zelf een DM7020 HD i.c.m. een Harmony 650 afstandsbediening.

Bij toeval ontdekte ik laatst dat de return-toets een subpagina kan stopzetten.

(wel moeten eerst alle subpagina's ingeladen worden)

Geplaatst:

Ik heb een Harmony 300i en heb een aantal ontbrekende knoppen handmatig toegewezen. De Harmony 300i heeft ook zo'n return-knop (Prev-knop) maar daar is standaard geen opdracht aan toegewezen. Een previous- of returnopdracht zie ik in de lijst "opdrachten voor dit apparaat" helaas niet staan.

Je kunt een ontbrekende opdracht toevoegen maar hiervoor heb je een afstandsbediening nodig waarin deze functie geprogrammeerd is. Ik weet niet of dat bij de originele Dream afstandsbediening het geval is.

Geplaatst:

Babylonische spraakverwarring....?

Ik heb aan die return-toets geen functie gekoppeld; het werkte "van nature" al zo.

Maar nogmaals: bij mij was het zuiver een toevalsbevinding; weet niet of het ook bij de DM800 functioneert

Geplaatst:

Programmeren via MyHarmony gaat prima, ook de leerfunctie. Je moet dan wel weten welke knop op de orginele afstandsbediening een pagina vastzet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...