Melchiorskystar Geplaatst: 16 oktober 2012 Geplaatst: 16 oktober 2012 Ja, maar je moet alles op de site over de rebox eerst goed lezen. Ik kan het je wel voorkauwen, maar lees nou eerst die site en stel dan gerichte vragen.
rvanrookhuizen Geplaatst: 16 oktober 2012 Geplaatst: 16 oktober 2012 (aangepast) Ik lees en lees. Voor kauwen hoef niet als je daar geen zin in hebt. Ben maar een ouder iemand die niet thuis is in de materie. Maar wel wat wil leren. Gaat niet zo snel meer. Heb de tips van Fortis weetjes uigevoerd. Dat werkt dus niet. Zou een andere Bootlader moeten installeren maar weet niet welke en hoe. Maar ik lees door. Kon ook eerst mijn PC niet installeren en werk nu met LINUX op de PC dus,eens kom ik er uit. Dank Ronald 16 oktober 2012 aangepast door rvanrookhuizen
Joh14vers6 Geplaatst: 16 oktober 2012 Geplaatst: 16 oktober 2012 Ronald, welke foutmelding krijg je? Er is in dit forum een gepind topic met foutcodes. VU+ Uno 4K SE Zgemma 7HS 4x Duo Alps-LNB, Visiosat Bisat G4B Netgear ReadyNAS 426, Netgear ReadyNAS 4 Ultra
rvanrookhuizen Geplaatst: 16 oktober 2012 Geplaatst: 16 oktober 2012 Fout zit dus waarschijnlijk in de resellercode. Kan deze alleen niet veranderen(nog) Ik ploeter door
rvanrookhuizen Geplaatst: 16 oktober 2012 Geplaatst: 16 oktober 2012 Om de fout melding te zien moet ik de fout weer maken, het was iets van 0x010. Ga nu even boodschap doen,moet eten zo weet verder
Melchiorskystar Geplaatst: 16 oktober 2012 Geplaatst: 16 oktober 2012 (aangepast) Je kunt in principe twee dingen doen om de octagon software erop te krijgen: 1. Je verandert met het programmatje zoals in mijn link de reseller id van de software van octagon 1008 in rebox 4000. Vervolgens steek je een usb stick met deze software in je rebox 4000 waarop je de vraag krijgt of je de software wilt upgraden. 2. Je verandert de reseller id in de rebox 4000 naar octagon 1008 met AAF recovery tool en gebruikt dan de originele octagon software. 16 oktober 2012 aangepast door Melchiorskystar
rvanrookhuizen Geplaatst: 16 oktober 2012 Geplaatst: 16 oktober 2012 Maar ik heb een Rebox 8500? Ronald
rvanrookhuizen Geplaatst: 16 oktober 2012 Geplaatst: 16 oktober 2012 Heb dat gedaan met de 8500. De USB stik in de ontvanger met de changed ird. Ontvanger geeft aan USB gevonden en verder niets. Ronald
rvanrookhuizen Geplaatst: 19 oktober 2012 Geplaatst: 19 oktober 2012 Error 0X.010 keer op keer. Ook met reseller 1.4. (met chup methode stik alleen insteken lijdt tot usb herkend en verder niets.) Ik doe vast iets niet goed. Werk echt het rijtje af,zelfs eerst de Rebox terugzetten naar eerste oude software hielp niet. Ik vergeet het maar Dank voor de assistentie. Ronald
remo Geplaatst: 19 oktober 2012 Geplaatst: 19 oktober 2012 Welke firmware probeer u te gebruiken? Volgens mij moet de (SF 1028P Noblence) firmware worden verandert en die moet gewoon te laden zijn. Groeten Remo
Moderator ceesv Geplaatst: 19 oktober 2012 Moderator Geplaatst: 19 oktober 2012 Error 0x.010 ken ik niet Deze misschien? 0x10 System ID not match http://www.sat4all.com/forums/topic/320125-rebox-error-nummer-lijst/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
remo Geplaatst: 20 oktober 2012 Geplaatst: 20 oktober 2012 Ik denk ook dat Ronald 0x10 bedoeld Groeten Remo
rvanrookhuizen Geplaatst: 24 oktober 2012 Geplaatst: 24 oktober 2012 Hoera het is gelukt Octagon Noblese staat er op. Nu nog de update server enz,enz Maar ik heb hulp van jullie,nog hartelijke dank
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen