Ga naar inhoud


telefoonnummer aan sleutel?


wortellica

Aanbevolen berichten

kreeg vandaag dit in mijn e mail

 

 

Wie heeft nou zijn telnr aan zijn autosleutel zitten?

 

 

Hallo allemaal,

 

Gisteren heb ik een autosleutel gevonden bij mij op straat, met een kaartje met een telefoon nummer erop.

Mijn eerste gedachte was: die heeft iemand verloren, maar bij ons in de straat heeft nog iemand zo'n sleutel met telefoonnummer gevonden.

Dit blijkt nu weer een of andere truc te zijn, want als je dat nummer belt kan je dat veel geld kosten, hoe dat werkt weet ik niet.

Maar er is weer een bende bezig met die sleutels te verdelen.

Dus als je zo'n sleutel vindt, bel niet dat nummer dat erop staat, maar meldt het aan de politie

Link naar reactie
Delen op andere sites


het is erg,hoever ze gaan,om mensen op te lichten.gaat die truc in nederland of in belgië?ik ben altijd op mijn hoede,voor volgende nummers in belgië.als een nummer begint met + bvb +44 enz.ik ben ook op mijn hoede,als een nummer begint met 090X waar een nummer van 0909 direct 25€ van je rekening kan gaan zodra iets opneemt.ik heb geen kinderen,maar als je niet in de val wilt lopen,en je hebt geen buitenlandse contactpersonen,kan je buitenlandse nummers en 090X nummers laten blokkeren.voor 090X nummers is dit gratis,maar ik weet niet voor buitenlandse nummers.

let ook op,want gewiekste oplichters geven dergelijke nummers graag weer als 09/0912345.dan denken bepaalden dat je naar gent zone 09 belt,maar je betaald een (enorm) duur telefoonnummer.dus opgelet geblazen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er niet gewoon iemand getrouwd en halen ze een geintje uit door overal sleutels met telefoonnummers achter te laten?

 

Hier was dat jaren geleden nl. heel gewoon en het gelukkige bruidspaar werd dag en nacht gebeld over gevonden sleutels tot ze geen sleutel meer konden zien. :grin:

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er niet gewoon iemand getrouwd en halen ze een geintje uit door overal sleutels met telefoonnummers achter te laten?

 

Hier was dat jaren geleden nl. heel gewoon en het gelukkige bruidspaar werd dag en nacht gebeld over gevonden sleutels tot ze geen sleutel meer konden zien. :grin:

 

suc6

 

Gerrit

 

Dit is wel een hele goie

 

Als mijn zwager die volgende maand trouwd haal ik zeker dit geintje uit, had hier nog nooit iets over gehoord,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er niet gewoon iemand getrouwd en halen ze een geintje uit door overal sleutels met telefoonnummers achter te laten?

 

Hier was dat jaren geleden nl. heel gewoon en het gelukkige bruidspaar werd dag en nacht gebeld over gevonden sleutels tot ze geen sleutel meer konden zien. :grin:

 

suc6

 

Gerrit

Zou kunnen , dan is het wel een leuk geintje ;) ik kreeg het ook maar gemaild . Dus weet er verder niets van,die persoon is er van overtuigd dat het een truuk was om geld af te troggelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

nog wat tips dan om je zwager even bezig te houden.

 

zet de avond van de bruiloft een advertentie op marktplaats met een leuke 3D LCD van 102 cm voor 150 euro (bellen voor 9.00 uur of na 22.00 uur) pas nieuw maar mijn vrouw vindt de bediening te moeilijk.

 

of

 

wij willen een kinderboerderij beginnen heeft u een kip, konijn, geit of schaap over? wij geven deze graag een goed tehuis, te bezorgen op ......

 

Denk dat ze zich nog heel lang de bruiloft zullen herinneren :grin:

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zal je mij niet vangen,want 's nachts ligt mijn gsm "af" of op stil :D

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken iemand waar ze ook konijnen konden brengen, van heinde en ver kwamen ze met flappie aanzetten.

"Als ik er niet ben zet hem/haar dan maar over het hek in de voortuin".

 

'savonds toen ze thuis kwamen liepen er al 7 rond :sick:

 

Gingen ze dieren weigeren dan kregen ze het kado niet van de vriendenclub die hun dit geflikt hadden.

Na een week waren ze druk bezig met meer dan 20 dieren te verzorgen

 

Dus daar hoeft je GSM niet voor aan te staan :grin:

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...