Ga naar inhoud


zijn de mensen niet meer tevreden over TVV?setjes aan dumpingprijzen


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

gisteren heb ik een belgische 2de hands site bezocht,en het viel mij op,hoeveel TVV setjes te koop waren aangeboden.sommigen echte dumpingprijzen.

moet ik daaruit concluderen dat de mensen niet meer tevreden zijn over TVV en dat de abonnee's sterk terugvallen?de meesten gaan naar de dvb-c aanbieder in vlaanderen.zal TVV nog blijven bestaan?

wel duur als je 4 apparte tv wil bekijken,zonder dat je dan nog wilt opnemen.ook geen recente film's en ook geen aantrekkelijk sport (bvb belgisch en andere voetbalcompetitie's).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heel veel mensen beginnen satelliet tv te kijken zonder dat ze er echt iets van af weten.

Ze kopen de standaard set van TVV maar na enkele maanden beseffen ze dat er zoveel meer te halen is uit satelliet tv.

Helaas is dat met die standaard set niet mogelijk dus kopen ze een ontvanger met meer mogelijkheden en proberen die TVV set te verkopen.

 

Er zullen er natuurlijk ook bij zijn die niet tevreden zijn.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel mensen beginnen satelliet tv te kijken zonder dat ze er echt iets van af weten.

Ze kopen de standaard set van TVV maar na enkele maanden beseffen ze dat er zoveel meer te halen is uit satelliet tv.

Helaas is dat met die standaard set niet mogelijk dus kopen ze een ontvanger met meer mogelijkheden en proberen die TVV set te verkopen.

 

Er zullen er natuurlijk ook bij zijn die niet tevreden zijn.

Precies zoals jij zegt is het bij mij ook gegaan :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel mensen beginnen satelliet tv te kijken zonder dat ze er echt iets van af weten.

Ze kopen de standaard set van TVV maar na enkele maanden beseffen ze dat er zoveel meer te halen is uit satelliet tv.

Helaas is dat met die standaard set niet mogelijk dus kopen ze een ontvanger met meer mogelijkheden en proberen die TVV set te verkopen.

 

Er zullen er natuurlijk ook bij zijn die niet tevreden zijn.

 

Ja, want als je Belgisch (of internationaal) voetbal wil kijken via de schotel moet je wel verder kijken dan de TVV-neus lang is... ;)

 

Ik heb zelf ook al met 't idee gespeeld om m'n abonnement bij TV Vlaanderen stop te zetten, gelukkig heb ik al van dag 1 dat ik met satelliet tv begonnen ben geen materiaal van hun. 1 augustus krijg ik alvast een Telenet HD Digicorder afgeleverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms krijg je zo'n setje gratis in één of andere actie. En misschien had je eigenlijk wel al alle materiaal in huis om tvv te kijken.

Als je dan de keus hebt tussen 1 of 2 jaar abonnement betalen zonder meer

of

er bovenop een antenne- en decoderset gratis krijgen, verkoop je misschien die installatie die je gratis gekregen hebt en kijk je verder TVV met het materiaal dat je al in huis had en dat je ondertussen gewoon bent.

Zo gebeurt het ook wel eens. Geen idee hoe vaak.

 

Voodoo : ik ben ook al eens gaan kijken bij BGC of TN, maar hun prijzen voor optiepaketten staan me niet aan.

TN wil ik niet omdat ik dan de kabelaansluiting opnieuw moet laten in dienst stellen (50€). Daar bovenop ook vaak nog de opstartkost van je nieuwe service (50€)..

15 euro per maand voor de kabelaansluiting, 8 euro voor digitale tv, 14 euro voor het pluspakket met ietsje meer zenders. In totaal 37 euro per maand. Laat maar !

 

BGC zou me rond de 31 euro kosten voor het basisabonnement en twee paketten er bovenop.

 

Ik denk, om echt waar voor mijn geld te hebben, dat ik gewoon naar Basic ga bij TVV. Tenzij er snel wat extra's en interessants komt in Basic+.

NOG meer extra en interessant dan Disney Channel dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk;dat er ook zijn,die niet meer kijken,omwille het wegvallen van de interactiviteit.het probleem is echter,als je 4 tv hebt,met bvb op 2 plaatsen ook nog eens opneemt,het duur is.

de M7 group zou moeten komen met een soort server,een toestel bij de schotel met smartkaart(en),waardoor je aan die server 4 ontvangers kan op aansluiten,en aan de server ook de schijf plaatsen,zodat iedere bewoner kan opnemen op die harde schijf.zo steken ze tn de loef af,en kan de m7 ook reclame maken van gedeelde opname's.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk;dat er ook zijn,die niet meer kijken,omwille het wegvallen van de interactiviteit.het probleem is echter,als je 4 tv hebt,met bvb op 2 plaatsen ook nog eens opneemt,het duur is.

de M7 group zou moeten komen met een soort server,een toestel bij de schotel met smartkaart(en),waardoor je aan die server 4 ontvangers kan op aansluiten,en aan de server ook de schijf plaatsen,zodat iedere bewoner kan opnemen op die harde schijf.zo steken ze tn de loef af,en kan de m7 ook reclame maken van gedeelde opname's.

Interactiviteit????? ik dacht dat de schotel enkel onvangst was :-)

Ik denk dat je dat wel kunt vergeten hoor. Waarom zouden ze een hoop kosten gaan maken voor enkele ontevreden klanten.

Bij tn kun je met 1 hdcorder al erg makkelijk alle opnames delen naar bijv 3 HDdigiboxen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk;dat er ook zijn,die niet meer kijken,omwille het wegvallen van de interactiviteit.

Persoonlijk heb ik precies satelliet gekozen omwille van de afwezigheid van interactiviteit. TV-kijken is nog altijd een privé activiteit, en ik wil niet dat Telenet of Belgacom mee in de zetel zit... maar da's mijn eigen voorkeur natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk heb ik precies satelliet gekozen omwille van de afwezigheid van interactiviteit. TV-kijken is nog altijd een privé activiteit, en ik wil niet dat Telenet of Belgacom mee in de zetel zit... maar da's mijn eigen voorkeur natuurlijk.

 

Volmondig mee eens !

  • Like 1

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...