Ga naar inhoud


Inhoud van 2 DVD's vergelijken (compare)


Jürgen

Aanbevolen berichten

Ik heb hier 2 DVD's met daarop een groot aantal E-books maar waarvan de inhoud van de DVD's nagenoeg gelijk is.

 

Ik zoek nu een WIN7 programma waarmee ik de verschillen tussen de inhoud van deze 2 DVD's in beeld kan brengen.

Iemand een idee?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Met total commander kan het ook heel makkelijk hoor.... in menu markeren en dan directory vergelijken.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor ebooks kan ik je Calibre aanbevelen. Dat is echt het allerbeste programma hiervoor. Er zijn ook plugins voor beschikbaar onder andere 1 die de dubbele eruit vist voor je. Kan automatisch covers en beschrijvingen voor je opzoeken. Je kunt het zo gek niet bedenken of het kan ermee, en het is nog gratis ook. De ondersteuning is super, er is iedere week wel een update met nieuwe mogelijkheden en/of bug fixes.

 

O ja, kan met bijna elk formaat omgaan en bijna alles omzetten.... Geloof me beter is er niet om ebooks te beheren, en te lezen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...