Ga naar inhoud


zullen we dit jaar (zomer) nog de kilte gaan opzoeken?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

ik hoef niemand te vertellen,hoe onze zomer kwakkelt.het zijn al ganse dagen van de zomer voorbijgegaan,die te koud en met op bepaalde plaatsen teveel regen.ik heb dit jaar,nog geen ventilator hoeven uit te halen door de hitte.

op een plaatselijke radiozender,zou het volgende week mogelijk zijn dat we 30° halen.

ik ben benieuwd of we deze zomer nog temperaturen zullen halen,waarbij we de kilte gaan opzoeken,en dat 's avonds in de slaapkamer een ventilator zal draaien.

wie denkt,dat we nog deze temperaturen zullen halen,of denk je dat we de rest van de zomer dit weer zullen behouden?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Satt4iedereen , je kan volgende week even op bezoek komen : even voorbij Eindhoven zit je met temperaturen boven de 30° C , warm genoeg ? Pils staat koud .

post-41082-0-61806400-1342898245_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze temperaturen zijn toch juist heerlijk.

Oke soms een beetje veel water, maar om te werken vind ik het zo prima en veeeeeel beter dan met loeiende airco in de auto te moeten zitten.

 

Het probleem met ons weer is dat het vannacht nog 3 graden was en je een dikke deken kon gebruiken maar over 2 dagen heb je weer een ventilator boven je bed nodig omdat het anders niet uit te houden is.

Dus graag gewoon wat stabieler weer ipv. die enorme schommelingen, overdag een graadje of 20-22 met wat zon en 'snachts weer afkoelen naar een graad of 8-10 Voor mij het ideale weer.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...