Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

goedendag,

Ik heb sinds gisteren een VU HD Duo omdat mijn oude dreambox het heeft begeven. Ik heb eerlijk gezegd niet veel verstand (tot heden geen tijd aan besteed) van linux.

1)Kan iemand mij een korte handleiding laten zien of mailen hoe ik snel een kanalenlijst erop kan plaatsen?

2)ik zie dat er velen zo'n enigma 2 kaart erin hebben. wat is het voordeel hiervan? kan ik dan via software gratis kijken naar bepaalde paytv?

3) ik heb op dit moment een 130 cm schotel gericht op Nilesat (7.0w). Ik wil een tweede schotel plaatsen met een rotor, dan kan ik deze schotel gebruiken voor Arabsat, Astra 1, 2, 3 en Hotbird. Kan ik deze schotel (dus twee schotels) koppelen aan mijn Vu+ duo of moet ik voor deze schotel een aparte receiver hebben?

dank u

woonplek: Almere

n.b. misschien is er iemand in de buurt van Almere die me kan helpen (tegen kleine vergoeding?).

Geplaatst:

dat gaat toch op dezelfde manier Amsterdammer....

enkel in de opties enigma2 aanklikken met dreamboxedit

als je een oude van enigma1 hebt sla je die op met dreamboxedit en je genereert een werkende enigma2 settingslijst.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

ik ben dus een echte beginner, maar ik ben technisch gezien handig.

ik ben via allerlei website te weten gekomen dat ik mijn vu+ duo moet flashen via een usb.

kan iemand me de laatste software laten zien?
  • Moderator
Geplaatst:

We gaan hier niet in elke draad een andere vraag stellen Amsterdammer! Heb je een vraag, dat is prima, maar maak daar dan een eigen topic voor. In een draad ineens een ander onderwerp aansnijden wordt een bende.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...