Ga naar inhoud


Multytenne + Philips DSR7141 : geen BBC HD Olympic zenders


machiels

Aanbevolen berichten


Probeer de 24 BBC HD zenders Olympische spelen in te laden

 

Via een manuele scan?

Je moet goed oppassen want de symbolrate wijkt af van wat je normaal zou verwachten.

De TP's zijn de volgende: 11914H, 12304H, 12422H, 12129V, 12402V, 12441V met telkens DVB-S2, QPSK, 29500 3/4

Er zitten telkens 4 kanalen per transponder.

 

Succes,

 

Peter

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor je snelle reactie Peter .

Ik heb een manuele scan uitgevoerd , spijtig genoeg zonder resultaat : geen BBC zenders .

Heb TV Vlaanderen gecontacteerd : zenders zouden pas vanaf woensdag/donderdag van deze week worden doorgeseind : ik kruis de vingers

 

Michel

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb een manuele scan uitgevoerd , spijtig genoeg zonder resultaat : geen BBC zenders .

Heb TV Vlaanderen gecontacteerd : zenders zouden pas vanaf woensdag/donderdag van deze week worden doorgeseind : ik kruis de vingers

 

Dat antwoord van TV-VL vind ik raar !? - Zonder zelf iets te ondernemen staan die 48 BBC'c bij mij sedert 'vorige week' netjes in de Fastscan lijst (vanaf nr 950).

Dit op m'n Sony KDL-40EX525 alsook op diverse M7-SAT801 receivers.

 

Grt, Marc.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zenders zijn reeds actief.

Je moet wel manueel scannen per transponder (frequentie invoeren) of de fastscan lijst van TVV inladen.

Heb de indruk dat de kanalen op ongewone tranponders zitten, die normaal niet gescand worden.

 

Trouwens Rytec heeft de epg voor deze kanalen.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo , Probeer de 24 BBC HD zenders Olympische spelen in te laden : zonder succes . Volgorde van DiseqC is Astra 19.2 - Hotbird - Astra 23.5 - Astra 28.5 .

Graag hulp aub .

Configuratie : Multytenne + Philips HD DSR7141

Mvg Michel

 

Juist met mijn zuster contact genomen, heeft dezelfde opstelling als u en zij heeft wel deze kanalen.

Trouwens ook ik met mijn opstelling heb niets moeten ondernemen,allen staan netjes in mijn Smart Tv.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien doe ik iets verkeerd met het manueel scannen . Dit is de procedure die ik volg :

  1. Mijn DISEqC instellingen : A=Astra 19 (12515H - 22000 5/6) - B=Hotbird (11727V - 27500 - 3/4)- C=Astra 23.5(11914H - 27500 - 3/4) - D=Astra 28 (11778V - 27500 - 2/3) . Deze instellingen durf ik niet aanpassen
  2. Als ik nu kies voor Handmatig zoeken : nieuwe zenderlijst inladen : begint het systeem geduren 5-10 min alle zenders te laden
  3. Na zender 945 : BBCi5 volgt dan 962 La Trois 965 Plug RTL etc ...

Alle hulp is welkom : ik ben een user en geen expert .

 

Mvg

 

Michel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben van mening dat met het fastscan systeem niet alleen een nieuwe zenderlijst wordt ingeladen doch daarbijalle ook benodigde (nieuwe) parameters.

 

@machiels zou ik adviseren om een fabrieks-reset uit te voeren gevolgd door een nieuwe installatie (met de juiste Multytenne Diseqc's !)

 

Laat nadien nog van je horen aub.

 

Grt, Marc.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien doe ik iets verkeerd met het manueel scannen .

 

Ik ken je toestel niet maar als ik voorstel een manuele scan te doen dan bedoel ik niet een fastscan maar gewoon manueel scannen van een specifieke sat, transponder en scangegevens. Als je de 4 TP's (11914H, 12304H, 12422H, 12129V, 12402V, 12441V met telkens DVB-S2, QPSK, 29500 3/4) scant, dan moet je normaal gezien per TP 4 kanalen vinden en komen die in je lijst met geladen zenders...

 

Peter

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...