Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedendag allemaal,

Wij hebben sinds kort een nieuwe modem van kpn.

Het is de experiabox v8.

Deze modem valt een paar x per dag weg.

Het lijkt dan wel of de modem zichzelf opnieuw opstart.

Iemand enig idee hoe dit kan?

Alvast bedankt voor jullie reactie,

 

Benny


Geplaatst:

Gebruik je een vaste verbinding , of draadloos of valt hij bij

beide verbindingen uit

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Mijn internet verbinding valt helemaal uit,

Zowel vast als draadloos.

Als je dan op de modem kijkt branden er nog 2 lampjes. Welke weet ik zo niet.

Naar een paar minuten doet hij het weer normaal.

Geplaatst:

Heb je een glasvezel aansluiting , en heb je hem zelf aan gesloten ,

het lijkt er op dat hij de verbinding verbreekt, met de KPN aansluiting

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Wij hebben hier nog adsl.

De 2 lampjes die bleven branden waren van power en wireless.

Na een paar minuten deed de modem weer normaal, het leek net of de verbinding weg viel of dat de modem opnieuw opstarte

Geplaatst:

Kijk de bedrading even na ,van af de hoofdaansluiting naar het modem ,vervang eventueel

de aan sluitkabel

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst: (aangepast)

Bedankt voor je reactie.

Ik zal de bedrading morgen even nalopen,

Heb jij eventueel ervaring met deze modem

De experiabox V8?

Is het misschien zinvol om de kabel door KPN door te laten meten ?

aangepast door Bennyhill
Geplaatst:

Het Probleem is opgelost.

Het bleek idd een slechte verbinding te zijn in een stekkertje aan de telefoon lijn.

Bedankt voor het reageren Satencom.

 

Gr. Benny

Geplaatst:

Ik heb een tijdje geleden ook zoiets mee gemaakt, hier in de buurt ,deze persoon had

wel internet, maar de telefoon werkte niet meer, kabeltje vernieuwt van af de hoofd aan

sluiting naar het modem ,en het was weer op gelost, mooi dat het weer werkt ,Benny

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...