Bennyhill Geplaatst: 24 juli 2012 Geplaatst: 24 juli 2012 Goedendag allemaal, Wij hebben sinds kort een nieuwe modem van kpn. Het is de experiabox v8. Deze modem valt een paar x per dag weg. Het lijkt dan wel of de modem zichzelf opnieuw opstart. Iemand enig idee hoe dit kan? Alvast bedankt voor jullie reactie, Benny
satencom Geplaatst: 24 juli 2012 Geplaatst: 24 juli 2012 Gebruik je een vaste verbinding , of draadloos of valt hij bij beide verbindingen uit Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Bennyhill Geplaatst: 24 juli 2012 Auteur Geplaatst: 24 juli 2012 Mijn internet verbinding valt helemaal uit, Zowel vast als draadloos. Als je dan op de modem kijkt branden er nog 2 lampjes. Welke weet ik zo niet. Naar een paar minuten doet hij het weer normaal.
satencom Geplaatst: 24 juli 2012 Geplaatst: 24 juli 2012 Heb je een glasvezel aansluiting , en heb je hem zelf aan gesloten , het lijkt er op dat hij de verbinding verbreekt, met de KPN aansluiting Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Bennyhill Geplaatst: 24 juli 2012 Auteur Geplaatst: 24 juli 2012 Wij hebben hier nog adsl. De 2 lampjes die bleven branden waren van power en wireless. Na een paar minuten deed de modem weer normaal, het leek net of de verbinding weg viel of dat de modem opnieuw opstarte
satencom Geplaatst: 24 juli 2012 Geplaatst: 24 juli 2012 Kijk de bedrading even na ,van af de hoofdaansluiting naar het modem ,vervang eventueel de aan sluitkabel Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Bennyhill Geplaatst: 24 juli 2012 Auteur Geplaatst: 24 juli 2012 (aangepast) Bedankt voor je reactie. Ik zal de bedrading morgen even nalopen, Heb jij eventueel ervaring met deze modem De experiabox V8? Is het misschien zinvol om de kabel door KPN door te laten meten ? 24 juli 2012 aangepast door Bennyhill
Bennyhill Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 Het Probleem is opgelost. Het bleek idd een slechte verbinding te zijn in een stekkertje aan de telefoon lijn. Bedankt voor het reageren Satencom. Gr. Benny
satencom Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 Ik heb een tijdje geleden ook zoiets mee gemaakt, hier in de buurt ,deze persoon had wel internet, maar de telefoon werkte niet meer, kabeltje vernieuwt van af de hoofd aan sluiting naar het modem ,en het was weer op gelost, mooi dat het weer werkt ,Benny Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen