Poetsdoekje Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 Hallo, Wie kan mij helpen, van de helpdesk van TPLink krijg ik alleen maar antwoorden die ik al heb uitgeprobeerd en nu helemaal geen antwoord meer, hieronder staat mijn vraag: Hallo TPLink Team, Nadat ik gisteren een harde reset moest plegen kan ik mijn router ( TPLink TL-WR 1043ND ) niet meer benaderen met 192.168.1.1, ik wil daar nadat ik de harde reset heb uitgevoerd de instellingen aanpassen en de wireless beveiligings codes invoeren. Ik heb de benadering geprobeerd zowel draadloos als met een netwerkkabel, in beide gevallen kom ik niet in de router. Het verbindingsbolletje in Mozilla Firefox blijft maar draaien en blijf een blanco browserpagina houden. Voor alle duidelijkheid, ik heb WEL wireless Internet, maar ik ben bang dat ik nu een open verbinding heb die iedereen kan benaderen, ik heb Windows Vista graag hulp met vriendelijke groet En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Beheerder Michel Geplaatst: 25 juli 2012 Beheerder Geplaatst: 25 juli 2012 Ga naar je netwerkomgeving in windows, kies je netwerk adapter - status- en kijk welke IP adres je PC heeft uitgedeeld gekregen en wat je gateway IP adres is. Op het gateway IP adres zou je de router moeten kunnen benaderen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Poetsdoekje Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 Gaat me net iets te ver Michiel, ik kan de status van mijn netwerk adapter niet vinden, in Windows Vista, ik weet niet presies welke stappen ik moet nemen En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
moonchild Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 "windows" + "R" cmd enter ipconfig /all enter VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Poetsdoekje Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 De gebruiksaanwijzing beschrijft dat als ik de router wil benaderen dat ik dan 192.168.1.1 moet gebruiken in de browser, en dat doe ik ook, maar ik blijf maar steeds een blanco pagina houden En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
FritsV Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 Met wat moonchild je schreef zou het geen probleem moeten zijn Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3
Poetsdoekje Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 Met wat moonchild je schreef zou het geen probleem moeten zijn Jawel dus En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
theparasol Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 wireless ff uitschakelen op de computer en alleen met kabel proberen. Ik verwacht dat je via wireless niet de webinterface van de router in mag.
katwezel Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 als je wifi wel werkt kun je toch eenvoudig het ip adres in je brouwser typen en zo de router bereiken M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Poetsdoekje Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 als je wifi wel werkt kun je toch eenvoudig het ip adres in je brouwser typen en zo de router bereiken Heb je mijn vraag wel goed gelezen??? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 wireless ff uitschakelen op de computer en alleen met kabel proberen. Ik verwacht dat je via wireless niet de webinterface van de router in mag. Ook jouw oplossing werkt niet Parasol. En ik heb een bekabelde desktop en daar werkt het dus ook niet............ En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
youriy Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 probeer 'ns 192.168.0.1 clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Poetsdoekje Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 probeer 'ns 192.168.0.1 Had ik al eens geprobeerd, lukt ook niet........... En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
FritsV Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 kan je eens proberen: windows-toets + R cmd <ENTER> systeminfo <ENTER> dan zou je als hij uitgeraasd is helemaal onderaan je DHCP-server adres moeten zien; dit is m.i. het adres dat je moet benaderen voor je router Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen