Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Enige tijd geleden had ik de Olympics games channels gescand met nummers. Nu deze kanalen actief geworden zijn ,had ik deze morgen de namen ervan ingescand (alleen de SD kanalen omdat ik geen HD decoder heb). Groot was mijn verbazing toen ik vanavond naar deze kanalen keek , het weer nummers waren. Ik heb alles opnieuw verwijdert en terug gescand en nu is het in orde. Raar, hoe zou dat komen? Ik heb dat in het verleden al dikwijls gedaan op de 28.2 en dat had ik nog nooit voor gehad.

Geplaatst:

Die getallen kun je ook op volgorde van laag naar hoog zetten, ook dan heb je 1 t/m 24.

Rond 7 uur vanavond was op kanaal 1,2,3 reeds damesvoetbal te zien. Dat gedeelte van OS is inmiddels al begonnen.

VU+ Duo2
CanalDigitaal FamilieHD pakket

Geplaatst:

wat is de frequentie van de olympics games channels ?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Las net een artikel elders, daar stonden de frequenties in, dus ik zet ze hier toch maar even neer:

BBC in SD-kwaliteit: 10.876 GHz V (22000 – 5/6), 10.921 GHz H (22000 – 5/6) en 11469 GHz H (27500 – 2/3).

BBC in HD-kwaliteit: 11.914 GHz H, 12.129 GHz V, 12.304 GHz H, 12.402 GHz V, 12.422 GHz H en 12.441 GHz V. Parameters bij alle 6 frequenties is DVB-S2 – QPSK – 29500 – 3/4

VU+ Duo2
CanalDigitaal FamilieHD pakket

Geplaatst:

Bij een re-scan gisteren om de BBC Olympics kanalen er in te zetten waren BBD HD en BBC One HD verdwenen. Iemand een idee waar ze nu te vinden zijn?

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Geplaatst:

@ el canario,

Volgens mij nog steeds op dezelfde frequentie's . Ik heb eergisteren de scan op astra 2 gedaan, maar wel met de optie zenders eerst verwijderen uitgezet.

Heb nog steeds beeld en geluid op BBC HD, en BBC One HD

Boertje

Geplaatst: (aangepast)

@ el canario,

Volgens mij nog steeds op dezelfde frequentie's . Ik heb eergisteren de scan op astra 2 gedaan, maar wel met de optie zenders eerst verwijderen uitgezet.

Heb nog steeds beeld en geluid op BBC HD, en BBC One HD

Boertje

Bedankt.

Nog eens een scan gedaan, en ze zijn weer terug :)

aangepast door el canario

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen