wortellica Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 Bij mijn ouders heeft een ziggo monteur internet,bellen,tv geinstalleerd , maar heeft het stickertje van het modem gehaald met de wep/wpa key, kan ik dit zelf achterhalen, of moet er met ziggo contact worden opgenomen. Hij heeft wel een laptop draadloos geinstalleerd en een desktop bedraad.
FritsV Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 Kan je het niet op de draadloze laptop zien ? adapter/properties ? Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3
wortellica Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 waarschijnlijk wel als ik wist waar ik moest zoeken, in de adapter/properties? dus?
theparasol Geplaatst: 25 juli 2012 Geplaatst: 25 juli 2012 http://www.nirsoft.net/utils/wireless_key.html
wortellica Geplaatst: 25 juli 2012 Auteur Geplaatst: 25 juli 2012 kijk zoiets zocht ik, zal het van de week is ff proberen, bedankt alvast
iemand Geplaatst: 26 juli 2012 Geplaatst: 26 juli 2012 Als je toegang tot modem hebt verander je toch gewoon naar iets anders gr. Erik
theparasol Geplaatst: 26 juli 2012 Geplaatst: 26 juli 2012 En vervolgens pas je het aan op al je wireless clients... als je 50 wireless clients hebt wil je dat niet!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen