dream7020 Geplaatst: 11 mei 2013 Geplaatst: 11 mei 2013 Ik heb de 42LM620 sinds gisteren en ben nu al heel enthousiast. Mijn vorige 42LW470 (model 2011) had ook al een zeer mooi zacht beeld en uitstekende 3D weergave, deze is eigenlijk vrijwel 100% vergelijkbaar, ik merk niet veel verbetering in beeldkwaliteit en ben daarom dus ook tevreden. Wat wel een enorme stap vooruit is gegaan, dat is de smart-tv interface. Nu ook met uitzending gemist, SBS-gemist en RTL-XL. Als je in het buitenland woont (tip voor Belgische Nederlanders) kun je ergens in het menu toch omschakelen naar de Nederlandse app-store, standaard wordt aan de hand van je provider namelijk gekozen voor het land waarin je hem aansluit. Ook erg handig is de nieuwe iPhone app voor de 2012-series " LG Magic ". Helaas is deze app alleen via de Amerikaanse app-store te downloaden, dus je moet even een Amerikaanse Apple-id aanmaken om deze app binnen te halen op je iOS apparaat. M_Z Ben zeer benieuwd waar ik dit kan vinden. Woon sinds kort in duitsland en heb nu tageshau maar daar zit ik niet echt op te wachten tv is lg47 lm760s Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
dream7020 Geplaatst: 11 mei 2013 Geplaatst: 11 mei 2013 Inmiddels gelukt onder instellingen en dan smarttv instelling en dan handmatig land selecteren Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen