Ga naar inhoud


TV Drenthe na 1 augustus nog op landelijk netwerk?


rolandroland

Aanbevolen berichten

http://www.rtvdrenth...flink-vertraagd

 

RTV Drenthe is er nog niet verzekerd van dat het signaal na 1 augustus nog doorgesluisd wordt op het landelijke kanaal van Digitenne. De werkzaamheden van de zendmast Hoogersmilde duren langer dan verwacht. Jammer dat dit dan nog niet bekend is bij "K" PN. Het zou "K"PN sieren dat ze hierover duidelijk beleid voeren dat de werkzaamheden langer duren, dat in dat geval het kanaal van Drenthe zolang blijft en afstemd op wanneer de zendmast Hoogersmilde klaar is.

aangepast door rolandroland
Link naar reactie
Delen op andere sites


Het zou toch wel precies uit kunnen komen in combinatie met het informatiekanaal? De DVB-T kabels zitten er al in. Het in de lucht gaan van Digitenne hoeft toch hopelijk niet te wachten op alle FM kabels? Ik kan mij niet herinneren dat Digitenne in Hengelo uitging voor het inbouwen van de Radio Oost FM antennes en kabels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn ook zo'n berg foto's! Ik heb niet gezien dat er een stuk mist. Hoe kan dat nou weer, het was toch zoveel honderd meter van 1 haspel? Koppelingen heb ik wel gezien op de foto. Is dat de genoemde schade aan de kabels? Dus de DVB-T kan wel aan maar komt de straat niet uit? Dat is een teleurstelling na het succes van de snelle opbouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er lijkt mij geen bezwaar te zijn RTV Drenthe wat langer door te geven. Het Digitenne info kanaal is pas in september weer nodig om uitleg te geven over veranderingen: http://dvbt4all.nl/d...mheden-in-2012/

 

Voor die tijd zullen de rest van de KPN ontvangers ook wel hun update moeten hebben gehad, maar de verwacht datums op dvbt4all zijn weer verdwenen. Helaas worden mensen nog steeds niet gewaarschuwd dat ze hun TF5300k recorder op z'n minst gaan afwaarderen en mogelijk zelfs gaan bricken als ze de update accepteren. Ben benieuwd wanneer ze 't weer gaan proberen en of er dan wel naar ons is geluisterd en ze die stomme fouten er alsnog uit hebben gehaald.

 

Wat mij betreft doen ze dat updaten van de laatste ontvangers maar lekker op de mux van Groningen zelf. Zag dat het Antenne Wizard menu op de TBC5000 nu ook in het Engels is. Als ik kijk naar de signaal level uitslag met de Antenne Wizard op Groningen en naar die op kanaal 46 dan denk ik dat ze dat idd met deze update hebben aangepakt.

aangepast door BeefRWijker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze foto had ik nog niet gezien! Ik hoop dat er geen monteur naar beneden is gesprongen vanwege dit ongeluk. Vet balen is nog zwak uitgedrukt. De aanloop naar deze werkzaamheden zag er al niet erg hoopvol uit, die haspels en het gewicht van de kabel. En dan ook nog de eisen ten aanzien van buigen etc. Pfff, je moet het maar willen.

aangepast door OFDM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...