marco24 Geplaatst: 27 juli 2012 Geplaatst: 27 juli 2012 een pc van de kinderen met win xp pro was helemaal van slag opnieuw de windows xp cd er in (oem , gekocht bij die pc) installeren (schone installatie) en toen activeren , was ok na een aantal updates wil windows de zgn wga check doen, en kan mijn windows versie niet valideren. erg vervelend , ik ben er nu al een dag mee bezig en het is een GEKOCHTE VERSIE alle oplossingen die microsoft voorschoteld draaien op niets uit , en ik weet het ook niet meer... mogelijke oplossingen - microsoft bellen (maar welk telefoonnummer, want daar kan ik niet achter komen) - een illegale versie installeren of de wga check omzeilen (doe ik liever niet , maar als het moet) wie heeft raad met vr gr marco
Hellum Geplaatst: 27 juli 2012 Geplaatst: 27 juli 2012 (aangepast) Je hoeft Microsoft niet te bellen, bij een OEM versie moet je officieel de fabrikant van de computer bellen. mijn advies is of Linux of een WGA crack downloaden en installeren. edit: zie pm MVG. Gerard 27 juli 2012 aangepast door Hellum If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
marco24 Geplaatst: 28 juli 2012 Auteur Geplaatst: 28 juli 2012 kan ik dan ook weer security essentials installeren
Puch Geplaatst: 28 juli 2012 Geplaatst: 28 juli 2012 Waarom zou een crack installeren als je een legale versie hebt. Als het een oem versie is dan moet er op de pc een sticker kleven met de registratie key. Deze moet je gebruiken als je windows installeert. Je kan proberen om windows te activeren via telefoon. Dit doe je als volgt: Klik op Start, wijs Alle programma's, Bureau-accessoires, Systeemwerkset en klik vervolgens op Windows activeren. Klik op Ja, ik wil telefonisch via een medewerker van actieve Windows nu. Klik op Lees de privacyverklaring van Windows productactivering, klikt u op vorigeen klik op volgende. Volg de stappen in het dialoogvenster Windows per telefoon activeren en klik op volgende. Opmerking Het nummer verschijnt nu en verschilt op basis van de locatie die u selecteert. Klik op OK wanneer de activering is voltooid en het volgende bericht,. Kleine opmerking: De activatiecode die je terug krijg nadat jij de installatie id op je telefoon hebt ingetikt bestaat enkel uit cijfers. Dus wanneer je een soort E horen vernoemen. Dat is niet de letter E, maar cijfer 1. Dat kan nogal eens verwarrend zijn. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
marco24 Geplaatst: 28 juli 2012 Auteur Geplaatst: 28 juli 2012 hoi puch het is de sticker op de betreffende pc waarvan ik de code gebruik gewoon bij de aanschaf van de pc verkregen een herinstallatie geeft dus problemen voor microsoft en het probleem is dat windows eerst wel correct activeerde , maar na diverse sp en updates ineens over de wga begint te zeuren. dus de pc is wel geactiveerd (via internet ) kan niet (meer) valideren dus geen ms security essentials , updates etc.
Pionewbie Geplaatst: 28 juli 2012 Geplaatst: 28 juli 2012 Er gaat wel vaker iets fout met activeren en WGA check. Probeer eens een van de volgende methodes: http://support.microsoft.com/kb/905226
marco24 Geplaatst: 17 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2012 probleem is opgelost beetje vaag maar waar het geheugen was defect en daardoor liep de installatie niet goed windows 7 gaf al foutmeldingen met installeren en toen ben ik gegaan voor windows xp pro(daar had ik ook een sticker van op de pc zitten) na een paar keer proberen kwam ik wel door de installatie van xp heen , maar blijkbaar verliep op de achtergrond niet alles ok na het vervangen van het geheugenstripje werkt het als een zonnetje met vr gr marco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen