Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast Jeroensky
Geplaatst: (aangepast)

Laat je de ftp client wel in binary mode uploaden naar de enigma2 tuner? Dus niet als ascii.

In bv Filezilla: menubar> edit > settings > transfers > filetypes > selecteer binary bij default transfer type.

Verder raad ik het nooit aan om op deze vage manier binary files toe te voegen aan je enigma2 bak. je hebt geen idee waar het vandaan komt, ende naam is ook erg vaag.

Is er niet een originele cccam website.

Nog beter is cccam links te laten, is closed source meuk, en niet echt uptodate hedendaags(slechte development).

Ga voor OScam. Heeft erg frequente development, en ondersteundalle andere softcam functies (waaronder die van cccam(elke versie))

aangepast door Jeroensky
Geplaatst:

Jeroensky

Waarom het allemaal zo moeilijk maken ? zet gewoon dat extra bestand via DCC in de map /etc en klaar ben je.

Ook de uitspraken over de CCcam vind ik ongegrond want dit is en blijft een van de beste cams die ooit voor de gewone gebruiker is uitgebracht , eenvoudig / volledig en makkelijk te installeren en al maar goed dat die closed source is want anders hadden wij het internet vol staan met verknoeide versies.

Oscam is niet slecht maar als die jongens van Oscam eens wat meer werk zouden maken aan de gebruiksvriendelijkheid dan zou die best door meer gewone gebruikers ook gebruikt kunnen worden want uiteindelijk is niet iedereen een computer techneut.

Geplaatst:

Laat je de ftp client wel in binary mode uploaden naar de enigma2 tuner? Dus niet als ascii.

In bv Filezilla: menubar> edit > settings > transfers > filetypes > selecteer binary bij default transfer type.

Verder raad ik het nooit aan om op deze vage manier binary files toe te voegen aan je enigma2 bak. je hebt geen idee waar het vandaan komt, ende naam is ook erg vaag.

Is er niet een originele cccam website.

Nog beter is cccam links te laten, is closed source meuk, en niet echt uptodate hedendaags(slechte development).

Ga voor OScam. Heeft erg frequente development, en ondersteundalle andere softcam functies (waaronder die van cccam(elke versie))

ben ik niet helemaal met je eens ik hou ut ook op cccam/newcamd om het simpele feit dat ik geen bal van oscam snap

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Geplaatst:

Dat komt me bekend voor.

Maar het lijkt moeilijker dan 't is.

Ik heb me sinds vorige week es rustig ingelezen bij oscam,

en heel veel nuttige basisinfo vind je op dit forum in 't oscam deel.

Daarmee krijg je oscam prima aan de praat.

Verdiep je er eens in,en neem er de tijd voor.

Je zult zien dat 't wel mee valt ;)

Bij oscam heb je veel meer mogelijkheden,dus is er ook meer in te stellen.

Dit kan zorgen voor terughoudendheid bij menden die oscam nog niet kennen.

Geplaatst:

alleen jammer dat Oscam niet automatisch een protocol aan boord heeft en je toch nog een andere "cam" moet laten draaien als je Oscam naar Oscam wil laten connecten (maar dat is een ander verhaal), maar Oscam valt voor de rest idd best wel mee.

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

• 1 maand later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Heeft nog iemand problemen met het updaten van de dreamelite 4.0? Alles wat ik met tspanel download werkt perfect, maar als ik probeer via 'software management', dan gebeurt er niets. Ook lijkt de website van dream-elite lijkt plat te liggen. Is daar iets aan de hand?

• 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...