Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn laptop met windows vista home prem sp2 loopt telkens vast in het office paket

verder loopt hij als een tirelier ook op internet

wat zou het kunnen zijn ??

Geplaatst:

.... een resultaat van het slechtste besturingsysteem dat Microsoft ooit heeft uitgebracht ???? (en dat zegt wel wat) Kan je office (na deinstallatie en goed schoonmaken) opnieuw installeren ? (hierbij blijven je documenten enz behouden)

Mabo schotel 1,80 mtr op Astra1, Hotbird en Astra3

Geplaatst:
een resultaat van het slechtste besturingsysteem dat Microsoft ooit heeft uitgebracht

Nee hoor dat wordt Windows 8, geen startmenu meer en verplicht Windows live account hebben :(

Maargoed, ik zeg ook Office opnieuw installeren en dan kijken of het probleem zich nog voordoet. Of anders gewoon een gratis Office pakket installeren zoals LibreOffice http://www.libreoffice.org/download/?type=win-x86&lang=nl&version=3.5.5

Geplaatst:

Kun je wat specifieker zijn? Is het met alles? Excel, Word, PP, Outlook of alleen met b.v. Word? Welke Office gebruik je? 2003, 2007, 2010? Loopt hij gelijk vast bij opstarten of pas later? Alles kan helpen wat je kan bedenken, maar ik zou zelf ook inderdaad eerst met een schone installatie beginnen van Office.

Nee hoor dat wordt Windows 8, geen startmenu meer en verplicht Windows live account hebben :(

*zucht*

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

• 3 weken later...
Geplaatst:

Sorry hoor !!!

Ik moest eerst het schijfje opsnorren

opnieuw geinst. Eerst goed en nu weer hetzefde. Zijn er beestjes die dit kunnen flikken ??

• Moderator
Geplaatst:

als je het office pakket hebt en er netjes voor hebt betaald kan je bij microsoft ook updates halen voor office. Als het goed is kan je zelfs windows update uitbreiden met office. Kijk eens of je wel bij bent qua office updates?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Na installatie gaat het dus eerst goed en na verloop van tijd krijg je weer problemen?

Heb je dan Office geupdate ondertussen?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

• 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen