sattv4iedereen Geplaatst: 30 juli 2012 Geplaatst: 30 juli 2012 ik weet niet of je het nog weet,maar enige tijd geleden,heb ik hier een posting gedaan,dat ik gemaild had naar tvv i.v.m. die rode module. ik had ze dan een gepeperde mail,met dreiging opzeg abonnement gestuurd,omdat ik vond,dat ze hun contractvoorwaarden niet meer nakwamen. enkel de nieuwe module's konden worden upgedated,maar niet die rooie.ik heb dan gemaild,en via mail in gebreke gesteld,omdat in hun contract staat,dat je met hun goedgekeurde toestellen kijkgarantie hebt,en aangezien de laatste een update kregen,dacht ik dat er veranderingen waren,die het nodig maakte.die deden ze niet met de rode module,dus kwamen ze hun contract niet na. zelfs op een voorstel van de rode tegen de zwarte om te ruilen,kwam geen antwoord. ik heb geen e-mail gekregen geen reactie niks. nu is mij de vraag,waar zit de klantvriendelijkheid van dit bedrijf? moeten zij ook contract voorwaarden naleven of doen ze wat ze willen? ik begrijp dat techniek niet stilstaat,en verwachte op z'n minste een mail terug. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
theparasol Geplaatst: 30 juli 2012 Geplaatst: 30 juli 2012 (aangepast) Laat me raden: Standaard gedrag: ze hebben de brief nooit ontvangen. Lastige brieven flikkeren ze daar in de papierversnipperaar tenzij de schrijver hem aangetekend verstuurt heeft. Heb je vast niet gedaan. Op die manier winnen ze tijd en als je de claim wilt doorzetten richting rechtzaak dan brullen ze ijskoud: nooit ontvangen. Altijd zelfde gedonder met die snert bedrijven: Als ze jou een gepeperde brief sturen en je beweert die vervolgens nooit te ontvangen hebben: Nou we hebben hem echt wel verstuurd. Daarom doen ze ook nooit zaken per email, die komen altijd aan, en zoniet dan weet je dat ook. Alleen daar zit geen financieel kaartje aan. Zo'n emailtje kost namelijk geen drol en ze zitten er niet op te wachten dat je ze bestookt met een x aantal lastige berichten die ze ook nog eens niet kunnen ontkennen ontvangen te hebben. Wordt domweg niet op gereageerd. Ze dwingen je onkosten te maken en hopen dat je daarmee zo gefrustreerd raakt dat je of weggaat danwel eieren voor je geld kiest. 30 juli 2012 aangepast door theparasol
pollebru Geplaatst: 31 juli 2012 Geplaatst: 31 juli 2012 Vreemd, ik had dit ook via e-mail gemeld en enkele dagen later zonder verdere poespas gratis door taxipost thuis eentje geleverd gekregen. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Pluizebol Geplaatst: 31 juli 2012 Geplaatst: 31 juli 2012 @ sattv4iedereen Waarom probeer je niet eens om een berichtje te posten dat leesbaar is. - Een zin begint met een hoofdletter. - Een zin eindigt met een punt . - Tussen het punt aan het einde van een zin en de hoofdletter van de volgende zin zit er een spatie. Lees gewoon eerst na wat je wil posten Vraag je ook eerst af of er niet een beetje moet bijgeschaafd worden vooraleer je het hier opgefokt neergooit. Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 / TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+
thierry Geplaatst: 31 juli 2012 Geplaatst: 31 juli 2012 Je zou voor minder opgefokt geraken door die bende prutsers. Ik heb ook al 2 keer een mail gestuurd met een vraag,maar nog niks terug. Ik krijg een mail terug waarin staat dat ze streve om binnen de 72 uur antwoord te geven op mijn vraag uur,is er nu reeds192 en niks antwoord,ook niet na een tweede mail. Ze zouden beter die gasten eens bijschaven. dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver telenet abbo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen