Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb zoals velen,een android telefoon.

ik draai daar csipsimple op,om 3 acounts te verbinden,om goedkoop te bellen,en om goedkoop bereikbaar te zijn.

als ik dit programma draai op de achtergrond,en ik bedien de telefoon regelmatig,lijkt er geen probleem te zijn.als ik hem echter hele poos met rust laat,gaat de sip accounts offline.druk ik op een knopje,dan zie ik dat die onmiddellijk terug aanmelden.ik heb eens in de vluchte gekeken,maar vond niks daarover terug.

is het mogelijk dat een android telefoon,een soort standby heeft,om de batterij te sparen?

ik draai er ook skype op,maar die vindt het nodig te pas en te onpas af te sluiten.

heeft er iemand ervaringen,meer weetjes of zo?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Moderator
Geplaatst:

waar je denk ik last van hebt is dat je android om de batterij te sparen op een gegeven moment je netwerk verbinding in low power mode zet en daardoor zullen op een gegeven moment je sips de verbinding verliezen. Ik heb een samsung s2, en sinds die ics draait zie ik dat op een gegeven moment de wifi verbinding gedropt wordt. Dit was met de vorige android versie niet (in het menu kan je aanzetten dat je wifi altijd aan wilt, maar dan nog dropt ics op een gegeven moment wifi).

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...