Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo mensen ben van plan om cccam te laten vallen vraag me niet waarom maar wil eens oscam proberen als client .

maar nu snap ik niet hoe het werkt ik heb oscam via het pli menu geinstalleerd maar hoe nu verder ..???

wie o wie kan me een stapje verder helpen

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Geplaatst:

hallo mensen ben van plan om cccam te laten vallen vraag me niet waarom maar wil eens oscam proberen als client .

maar nu snap ik niet hoe het werkt ik heb oscam via het pli menu geinstalleerd maar hoe nu verder ..???

staat er hier op het forum geen stap voor stap handleiding hoe dit te verkrijgen ?????

heb het zelf ook nog niet getest of geinstaleerd,maar lijkt me wel interresant.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Wederom kan je mij niet aan de indruk ontrekken dat je op zoek bent voor Canal Digitaal naar CardShare aktiviteiten inplaats van een howto voor een inhouse oscam-oscam connectie.

Als je een Oscam servertje op een NSLU2 aan de praat krijgt met alle configuraties hierbij zoals o.a. oscam.conf of oscam.services, weet je volgens mij exact het e.e.a. te kunnen configureren en vraag je enkel naar de bekende weg om andere reden.

• 2 weken later...
Geplaatst:

je hebt weer een oordeel klaar maargoed ik gebruik de stable en hij werkt :)

mede toppers bedankt voor je nuttige reactie

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Geplaatst:

je hebt weer een oordeel klaar maargoed ik gebruik de stable en hij werkt :)

mede toppers bedankt voor je nuttige reactie

Opnieuw jammer, je melding van het inmiddels werken van de oscam-stable helpt @digitaal kijker niet.

Misschien zou je een kleine howto kunnen geven op basis van je bevindingen voor @digitaal kijker ?

Geplaatst:

admin gooi maar op slot nutteloze discussie word dit en ik hou de eer aan mezelf

• 3 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Oscam met Oscam connecten is niet moeilijk en kan heel simpel.

Wanneer je het Topic "OSCAM als CCcam server" en het Topic " Met OSCAM naar een CCcam server" door leest kun je heel simpel je oscam server laten connecten met Oscam als cliënt. Je dient oscam.server op je cliënt even aan te passen. Het is even wat uitzoekwerk maar dat is de hobby.

Op je Client in oscam.server :

[reader]

label = Oscam server van jezelf

enable = 1

protocol = cccam

device = 192.168.1.100,12000 # IP adres CCcam server,poortnummer

account = gebruikersnaam

password = geheim

group = 1

Wanneer je dit hebt gedaan connect de Oscam cliënt naar je Oscam server.

Je kunt dan ook nog eens met het protocol wat uit proberen maar met cccam protocol werkt het prima en je hebt geen cccam meer lopen op je cliënt.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...