Ga naar inhoud


Opzeg formulier via email opsturen. Is dat mogelijk?


YUGI

Aanbevolen berichten


Ik zou het altijd aangetekend opsturen, dan kan er nooit een discussie zijn of het aangekomen is of niet. Aangetekend versturen is vele malen goedkoper dan maandenlang extra abonnement betalen omdat ze zeggen nooit iets ontvangen te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Johan45, je weet nooit hoe snel ze reageren bij CanalDigitaal, misschien wel helemaal niet. Duurt het te lang voordat je wat hoort, dan zit je weer een maand aan het abonnement vast. Dit kost meer dan een aangetekende brief en een aangetekende brief kun je nu eenmaal niet naar een postbusnummer schrijven dus naar

CanalDigitaal B.V.

Jan van der Heydenstraat 38,

1221EJ Hilversum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je bij aangetekend versturen ook niet.

Op dat papiertje staat niets over de inhoud van wat je verstuurd hebt.

Ik weet niet of het nog steeds zo is maar vroeger was het zo dat als je CDS een webmail stuurde je een ontvangstbevestiging per mail kreeg met daarin de inhoud van je webmail.

Dan heb je tevens een bewijs van ontvangst.

 

 

Overigens van de site van consuwijzer:

 

 

Kan ik een aangetekende brief ook naar een postbus of antwoordnummer sturen?

 

Ja, dat kan. U kunt net als bij een gewoon adres uw aangetekende brief naar een postbus of antwoordnummer sturen. Voor een aangetekende brief naar een antwoordnummer betaalt u zelf de verzendkosten.

aangepast door youriy

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak het niet te moeilijk aub.

Opzeggen is heel simpel, ik help hier bijna dagelijks wel 1 of 2 CanalDigitaal klanten van hun abonnement af als ze het zelf niet zien zitten. (bejaarden of mensen met een handicap)

 

Gewoon een briefje schrijven met je NAW, abonnee nummer en kaart nummer met de mededeling dat je je abonnement opzegt.

Of je download het opzeg formulier, print het uit en vul in.

 

Opsturen doe ik in principe NIET aangetekend.

En ik heb daar geen nare ervaringen mee opgedaan.

 

CanalDigitaal heeft ook een postbus, daar kan je de opzegbrief ook naar sturen, hier wel een postzegel plakken.!

 

CanalDigitaal B.V.

t.a.v. afdeling abonnementen.

Postbus 444

1200 JJ Hilversum

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig heb ik onlangs met dezelfde vraag gezeten.

Naast het per post versturen van het opzegformulier heb ik het dus ook per mail gedaan. Opzegformulier inscannen, via "mijn canal digitaal" naar het contactformulier,bericht geschreven en daar het opzegformulier als bijlage invoegen.

Ik kreeg na 2 dagen zelfs een bevestiging per mail dat het formulier naar de betreffende afdeling was doorgezonden.

Inmiddels ook per post een bevestiging gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...