Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Beheerder
Geplaatst: (aangepast)

Beste leden,

Wij gaan 1 september 2012 alle accounts die langer dan 2 jaar niet gebruikt zijn opruimen.

Wil je gebruik blijven maken van jouw account, maar heb je de afgelopen 2 jaar niet ingelogd, log dan vóór 1 september alsnog in op www.sat4all.com

Wil je geen gebruik meer maken van sat4all.com, dan hoef je helemaal niets te doen want dan wordt jouw account 1 september automatisch verwijderd.

Weet je jouw inlog gegevens niet meer? Vraag die dan op via deze pagina:

http://www.sat4all.c...ection=lostpass

Gebruik voor het opvragen van je wachtwoord ofwel je inlog naam, ofwel je het email adres dat je voor jouw account gebruikt hebt.

Is je email adres in de tussentijd gewijzigd en heb je dat op sat4all nooit veranderd, heb je in principe pech. Alleen als je kunt bewijzen dat de account jou toebehoort, maken we mogelijk een uitzondering.

Als het opvragen van je wachtwoord via bovenstaande link niet meer werkt, stuur ons dan alle benodigde gegevens en foutmeldingen via ons contactformulier:

http://www.sat4all.c...p?app=contactus

Wees duidelijk en volledig, want anders kunnen we je vraag niet beantwoorden.

AANVULLING: Er zijn leden die ons nu vragen hun email adres in hun profiel te wijzigen. Dat doen wij dus niet. Dat doe je zelf door in te loggen, naar je profiel te gaan en je email adres te wijzigen. Kan je niet inloggen? Zie dan de aanwijzingen die ik eerder gegeven heb.

Met vriendelijke groet,

Het www.sat4all.com team

aangepast door Michel
aanvulling

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerder
Geplaatst:

Ik heb net al even stiekem gekeken en kan je vertellen dat het flink opruimt :)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Michel

gewoon even ter verduidelijking.

Met inactief bedoel je dan iemand die al 2j niets gepost heeft of al twee jaar niet ingelogd is met zijn account?

aangepast door wolverine

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

Wil je gebruik blijven maken van jouw account, maar heb je de afgelopen 2 jaar niet ingelogd, log dan vóór 1 september alsnog in op www.sat4all.com

Met vriendelijke groet,

Het www.sat4all.com team

HCO.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Gast jekkylenhyde
Geplaatst:

Wil je het aantal leden halveren? Belangstelling hier op de site is al veel slechter dan een jaar terug!

• Beheerder
Geplaatst:

Jij zal het weten met je 2 berichten op naam :P

Geplaatst:

Lees zeker eens per week berichtjes, die ik relevant vind.

Zie toch regelmatig bruikbare weetjes

Daarvoor ben ik niet altijd ingelogd.

Dus dank voor de waarschuwing Michel.

Geplaatst:

Dan zal die ome merde erook wel afvliegen jammer

Valt mee hoor;

Ome Merde

Offline Laatst actief: jul 11 2012 10:28

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Beste leden,

Wij gaan 1 september 2012 alle accounts die langer dan 2 jaar niet gebruikt zijn opruimen.

en da leees'k pas nu ?? :eek::sleep::grin:

Snel efffe ietsposteuuuuh :P en, kees is klaaar :D

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

• Beheerder
Geplaatst:

Ik gooi hier nu een slotje op. Het is slechts een mededeling en er kwamen al test posts en vragen in dit topic en daar is het niet voor bedoeld.

We ruimen die niet gebruikte accounts om de simpele reden dat ze niet gebruikt en dus ook niet gemist zullen worden. Niet om ruimte te winnen.

Ik ben van mening dat je geen gebruikersnamen, email adressen en andere informatie in je database moet laten staan als de accounts niet (meer) gebruikt worden. Dit ook vanwege privacy redenen. Je kunt jezelf immers niet afmelden voor dit forum, dat moet handmatig via het contactformulier aangevraagd worden.

Er zouden zomaar ± 12500 accounts kunnen verdwijnen omdat er volgens mij door de vorige beheerder al ruim 4 jaar niet meer opgeruimd is.

~Cookiemonster. Leer eens een keer lezen. :P

Je hoeft niet ´snel ff iets te posten´ maar alleen in te loggen. Onzin posten omdat je denkt anders je account te verliezen is bijzonder dom.

Mvg,

Michel

• Beheerder
Geplaatst:

Ik krijg regelmatig klachten dat het niet mogelijk zou zijn om je wachtwoord op te vragen en dat er dan allerlei foutmeldingen zouden zijn.

Dat klopt niet, maar ik denk eerder dat die mensen de instructies niet lezen. Helaas is daar geen middel tegen bestand.

Lees dus de instructies op de site en in je email goed door. Als je dat niet doet.....tja....

Als je geen email ontvangt en je gebruik maakt van hotmail, gmail of iets dergelijks, kijk dan ik je spam of ongewenste email map. De email wordt wel degelijk verzonden, maar als jouw adres niet meer klopt of jij een overijverig spamfilter gebruikt......tja....

Weet je 1000% zeker dat je wel goed gelezen hebt en het echt aan sat4all moet liggen, stuur ons dan niet een email met 'het werkt niet' maar leg ons stap voor stap precies uit wat je gedaan hebt, Als het even kan met links en screenshots erbij! Anders kunnen we niets voor je doen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...