Ga naar inhoud


DUITSE Politie maakt jacht op abonnees cardshareserver!


Loui (K)

Aanbevolen berichten


Je gaat aan 1 klein detail voorbij, het is ONMOGELIJK om op de meeste buitenlandse providers een abbo te nemen.

Ik kan in België als Nederlander niet op een officiële manier een abbo nemen op de Nederlandse zenders.(rtl, sbs enz)

Dat heeft niets met niet kunnen betalen te maken want dat kan ik makkelijk maar ik krijg niet de mogelijkheid.

 

Maar dat geeft je nog niet het recht om er illegaal gebruik van te maken. En veel mensen gebruiken dat wel als excuus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed er zijn plaatsen en streken in Nederland die grenzen aan Duitsland. Soms is de linkerzijde van de straat Nederland en de rechterzijde van de straat is Duitsland. Wat moet je nu als je vanuit Nederland wilt verhuizen naar de overkant van de straat omdat een mooi huis te koop staat en jou dat aanstaat? Moet je dan maar jouw Nederlandse televisie via Canaal Digitaal opgeven? Wettelijk gezien wel, want je woont niet meer in Nederland. Dus dan moet je illegale stappen ondernemen. De bewoners van de andere kant van de straat hebben er geen last van, de zenders van de ARD en ZDF en andere publieke zenders en commerciele zenders via SD blijven gewoon te ontvangen via de satelliet.

Dit is dus bij Dinxperlo (NL) en Suderwick (D), Kerkrade (NL) en Herzogenrath (D).

Ik noem hier de situatie tussen Nederland en Duitsland, maar deze loopt natuurlijk op meerdere plekken en ook langs de grens met Vlaanderen en Wallonië.

 

Zolang de regeringen van Nederland en Duitsland en de Europese Unie/Europese Commissie hier geen oplossing voor aandragen, blijft het stimuleren van cardsharing gewoon doorgaan. Dat is niet meer dan logisch zeg ik maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik ook merkwaardig vind,dat de vmma zenders in walonie niet op de kabel mogen wegens dit auteursrecht,maar iemand wonende in walonie,kan perfect een TVV kaartje krijgen.

snapt iemand dit?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed er zijn plaatsen en streken in Nederland die grenzen aan Duitsland. Soms is de linkerzijde van de straat Nederland en de rechterzijde van de straat is Duitsland. Wat moet je nu als je vanuit Nederland wilt verhuizen naar de overkant van de straat omdat een mooi huis te koop staat en jou dat aanstaat? Moet je dan maar jouw Nederlandse televisie via Canaal Digitaal opgeven? Wettelijk gezien wel, want je woont niet meer in Nederland. Dus dan moet je illegale stappen ondernemen. De bewoners van de andere kant van de straat hebben er geen last van, de zenders van de ARD en ZDF en andere publieke zenders en commerciele zenders via SD blijven gewoon te ontvangen via de satelliet.

Dit is dus bij Dinxperlo (NL) en Suderwick (D), Kerkrade (NL) en Herzogenrath (D).

Ik noem hier de situatie tussen Nederland en Duitsland, maar deze loopt natuurlijk op meerdere plekken en ook langs de grens met Vlaanderen en Wallonië.

 

Zolang de regeringen van Nederland en Duitsland en de Europese Unie/Europese Commissie hier geen oplossing voor aandragen, blijft het stimuleren van cardsharing gewoon doorgaan. Dat is niet meer dan logisch zeg ik maar.

 

Maar hier komt geen oplossing voor, het is gewoon te ingewikkeld om te regelen, te veel partijen, te veel belangen. Ik blijf bij mijn standpunt dat er geen argumenten zijn om illegaal gebruik goed te praten. Of dat nu 30 meter in een straat is of 300 km.

 

Overigens weet CD best wel dat ik in Frankrijk woon hoor, ze maken zich er niet erg veel zorgen om. Kijk maar naar de camping kits die ze verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf bij mijn standpunt dat er geen argumenten zijn om illegaal gebruik goed te praten.

 

In Nederland via een share naar bv Sky Duitsland kijken is volgens mij niet eens illegaal. Volgens mij is er nog ergens een (grond)wet die dat regelt omdat je niet via de normale weg een abo kan afsluiten.

In Nederland via een share naar CD kijken is uiteraard wel illegaal

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is raar hé,van mij is dit ook zo,dat men meestal liefst zenders ziet van buiten het land waar men woont.dat is bij ons al gedaan toen ik klein was,mijn ouders zetten in die tijd een mast van 12 meter om ned1 en 2 te ontvangen,ned3 bestond toen nog niet.

waarschijnlijk is dit een soort van kick,zoals de radioamateurs proberen zo ver mogelijk te zenden met hun opstelling.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hoop heisa met geen resultaat , de opbrengsten van vervolging wegen niet op tegen de opbrengsten .

Mensen die sharen vinden het te duur , en zullen zeker geen officieel abbo nemen , dan kijken ze niet , ze willen domweg niet zoveel betalen

voor wat geboden wordt .

Degenen die geen abbo kunnen nemen krijg je dus ook niet .

Providers , wij kunnen heel goed zonder jullie als het te duur is , een heel internet vol bijvoorbeeld , besef dat maar eens.

Bij mij gaat s'morgens de tv aan , tussen de middag ook , en s'avonds dan (tv junk dus ) maar ik zal nooit € 60 per maand betalen

voor TV .

Verder een europa , geen grenzen voor tv , los het maar op , laat de concurentie er maar op los , ipv monopoly situaties.

Ik kan zo af en toe eens alles bekijken , als de boel weer eens open ligt bijv . maar dan nog kijk ik weinig naar de

nederlands zenders , Sky uk daar is mnog wat te zien .

Wat wil ik : Nascar , Indycar , ( F1 kan me gestolen worden ) Moto gp , History , Syfy en dat wordt alleen minder !!!!

Eigenlijk wel makkelijk , hoef ik ook geen moeite doen om het te zien .

 

Ik ga aan mijn motor sleutelen

 

Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat allemaal nog veel erger worden TV zit nu volledig in de commercie. Vanmorgen in de krant dat Murdoch voor de komende 12 jaar alle voetbalrechten heeft gekocht voor een onbeschoft hoog bedrag. Kijken gaat onbetaalbaar worden. Nu heb ik toch al een bloedhekel aan alles wat met voetbal te maken heeft dus mij zal het niet raken.

 

En vanmorgen was op het nieuws te zien hoe in Amerika alle uitslagen van de olympische spelen geheim gehouden moeten worden totdat het door de commerciele zenders is uitgezonden. Want iedereen zal kijken naar de reclame boodschappen kijken.

 

En dan hebben we het nog maar niet over de spelen zelf waar de democratie volledig verkracht is door alle verboden van het OC om de rechten van de commercie maar te beschermen.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nu de meeste series gewoon verkrijgbaar zijn in 'downloadable' vorm kijk ik 75 tot 80% minder 'live' TV en van de resterende 20% wordt er 15% naar de publieke omroep gekeken.

 

Van mij mogen al die publieke en commerciële omroepen samen gehalveerd worden naar 4 of hooguit 5 zenders met hoogwaardige kwaliteit content.

 

Het enige wat RTL en SBS doen is de herhalingen herhalen met 6 reclames van 8 minuten tussendoor. Wie wil dat nou nog zien?

 

Vergeet niet dat de reclame ook 'ge-shared' en dus bekeken wordt. Als we die inkomsten even aftrekken van de inkomsten derving door cardsharing staan we toch weer quitte? :grin: Kan nooit een hoge schadeclaim worden :P

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het wel goed wat ze doen.. oppakken die gasten EN de clients die het sponseren!

 

mijn abbo is duurder omdat er zoveel zitten te sharen

pure criminaliteit als je eraan mee werkt

 

gewoon betalen.. als je dat niet kan, dan pech

Had je maar beter je best moeten doen op school :grin:

 

Beetje zwart wit denken is makkelijk hé. Er zijn misschien ook mensen die wel goed hun best gedaan hebben op school en door een reden invalide zijn geworden met als gevolg, een karige uitkering die je net nog het zout op je aardappelen kan permiteren. Ooit daar eens aan gedacht. Die mensen hebben dat ook niet gepland om zo verder door het leven te moeten gaan.

 

Dat CS een criminaliteit is, das een waarheid als een koe, akkoord. De verleiding kan groot zijn in bepaalde situaties. Dan is er ook nog de pech dat je net bepaalde zenders wil bekijken die niet in je abbo zitten en waar je niet op kan abboneren al zou je er willen voor betalen. Of kanalen die je bekijkt die in je abbo zitten en worden geschrapt, met alle frustraties vandien. En dan vraagt een mens zich af waarom deze mensen een cs deal maken. Laat de EU zijn werk eens doen en een echte europese tv markt maken waar alle burgers gelijk zijn. Net daar wringt het schoentje en werkt CS in de hand. Ze vragen er zelf om door hun I-profit mentaliteit. I-phone, I-pod, I en de rest kan ..., vul het zelf maar in.

 

grtz, XtraImage

XtraImage

Inverto Scena 5 met 100 cm Archos dish en Stab USALS motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het wel goed wat ze doen.. oppakken die gasten EN de clients die het sponseren!

 

mijn abbo is duurder omdat er zoveel zitten te sharen

pure criminaliteit als je eraan mee werkt

 

gewoon betalen.. als je dat niet kan, dan pech

Had je maar beter je best moeten doen op school :grin:

 

Ik heb een apparaatje met een programma in mijn 20 jaar oude auto laten inbouwen waardoor het verbuik is gezakt naar 1 op 50 ipv 1 op 10!

Ben ik nu een crimineel omdat ik de belastingdienst te kort doe?

 

Zo kort door de bocht als digit hierboven doet mijn auto niet!!

Want digit zou hier ook niet aan mee doen,want hij heeft gestudeerd!!!

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

je vergeet alleen één ding, zuinig rijden is niet strafbaar, cardsharing wel.

Toch altijd apart hoe mensen een strafbaar iets proberen recht te praten zodat het voor hun niet geldt.

 

 

edit:

De opmerking "Had je maar beter je best moeten doen" vind ik ook ongepast en staat los van deze discussie.

aangepast door Pedro Newbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...