Ga naar inhoud


DUITSE Politie maakt jacht op abonnees cardshareserver!


Loui (K)

Aanbevolen berichten

ik vind het wel goed wat ze doen.. oppakken die gasten EN de clients die het sponseren!

 

mijn abbo is duurder omdat er zoveel zitten te sharen

pure criminaliteit als je eraan mee werkt

 

gewoon betalen.. als je dat niet kan, dan pech

Had je maar beter je best moeten doen op school :grin:

 

Wat heeft school er nu mee te maken?

Ik betaal al jaren een duur abbo en share intern met 5 ontvangers wat altijd prima werkte tot een of andere duistere beperking zonder vermelding aan ons werd opgelegt. In de zoektocht naar een oplossing om toch je programma's te kunnen bekijken of onbeperkt gelijktijdig op te kunnen nemen was er een oplossing, een tweede kaart maar dat werd binnen 1 maand de nek om gedraaid vanwege de pakketbeperking. Brieven naar deze leverancier van beelden hebben niet eens een fatsoenlijke reactie en helemaal geen oplossing gebracht. De share oplossing is geen legale oplossing maar nu werkt alles weer als voorheen.

Wie is hier dan verkeerd bezig de aanbieder of degene die zich netjes als klant gedraagt en het op een niet zo'n nette manier heeft opgelost omdat de aanbieder geen oplossing wil bieden of de beperking wil terug draaien ? :mad:

Nu moet je dus echt een goede opleiding gevolgt hebben om hierover een beslissing te mogen nemen!

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, lijkt mij niet zo moeilijk. Als de geleverde dienst je niet (meer) bevalt ga je daar weg en neem je een andere leverancier.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, lijkt mij niet zo moeilijk. Als de geleverde dienst je niet (meer) bevalt ga je daar weg en neem je een andere leverancier.

 

En dat zou ik direct gedaan hebben als ze ook de schade zouden vergoeden van de investering die ik gedaan heb voor de maatregel. Toch wel wat gekost 2 Dream HD500 en 800, ET9000, Vu Duo en ET5000. Dan heb ik het nog niet over de 2 DM600 die hier dan staan stof te vangen die gebruik ik als radio ontvanger. Mooi om je als bedrijf dan te verschuilen achter geen goedgekeurde apparatuur omdat de beperking niets met goed of niet gekeurde apparatuur te maken heeft maar dit is in ander Topic al uitgebreid besproken.

De geleverde dienst bevalt me zoals zoals voor de beperking. Ik betaal ook netjes mijn abbo's maar heb nu iets ander moeten toepassen om het allemaal weer functioneel te krijgen dat dan wel of niet mag. De provider bied geen oplossing dus zie ik het als noodmaatregel. :grin:

.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...