Ga naar inhoud


vraag over draaibaar systeem.


Gast

Aanbevolen berichten

Ik werk hier met een Hss 1000 en een schotel met duvbbele kop. wil dit echter veranderen naar een draaibaar systeem, even buiten de prijs om want dat valt nog wel mee is mij verteld dat om dit allemaal werkend te krijgen dit zeer ingewikkeld is.

Is dit nu werkelijk waar en kan ik hier beter niet aan beginnen of zeggen jullie gewoon doen.

En zo ja waar kan ik hier meer over vinden.

En aub niet allemaal gaan vragen waarom ik dit wil , want das heel simpel, ik wil gewoon eens kijken wat er nog meer te zien is dan alleen astra en horbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet weinig van jouw type ontvanger echter een draaibaar systeem is wel erg leuk. Het kan alleen wel eens moeilijk zijn voor een leek om de schotel goed te installeren. Het luistert erg nauw namelijk. Maar als ie eenmaal staat dan ben je daar vanaf. Op het forum staat veel uitleg en tekeningen van Gerdy waar precies staat hoe je het moet installeren. Je moet dan ook een settingslijst hebben voor je ontvanger met alle satellieten. Alles met de hand invoeren kan natuurlijk ook maar daar word je niet vrolijk van.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, het valt best mee hoor met het installeren van een motor ( ik deed het altijd met de hand zonder hulp van app. ). Met het monteren moet je gewoon ervoor zorgen da tde schotelsteun op een lijn zit met de streep op de as van de motor. Daarna stelt je de hoek van de motor af ( de hoek daarvan is afhankelijk van de plaatst waar je woont ), je laat het dan zoeken in het handmatig menu van oost naar west, elke keer stelt je de hoek iets bij tot dat je goede kwaliteit hebt. Het kost mij meestal binnen twintig minuten.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...