columbo Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 Hy ,ik wou vandaag de dream elite 4 instaleren ,ivm HBB, en die Henksat lijst die er af moet ivm Actuator aansturing die niet goed werkt,maar ik krijg geen verbinding met de box via de usb kabel,ik heb dat prog.dreamup geprobeerd,maar als ik de DM 7020HD op stop zet krijg ik een ander IP op het display als dat van het dreamup progam te zien . Tevens moet wel de Conax cart werken voor digtenne. Ik heb dat prog.van de web site van DM gehaald ,maar werkt ook niet. Wat is er loos,of wat doe ik fout?
Loui (K) Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 (aangepast) Als jij de dm 7020 stop zet en dat ip adres wat jij dan ziet! vul dat in je adresbalk van IExplorer en dan kun jij direct je image laden.ook zonder dreamup. http://www.sat4all.com/forums/topic/259968-firmware-upgrade-dm8000hd-via-webbrowser/ Lees dit eens door dit werkt op de zelfde manier als bij jou alleen het schermafbeelding kan iets anders zijn maar voor de rest gaat het op de zelfde manier. 1 augustus 2012 aangepast door Loui (K)
EBOR Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 Zou de dream elite eerst maar overslaan, zitten nog te veel bugs in. Of je moet van groene schermen houden. Probeer eens een Newnigma2 Alpha, dezen zijn al een tijdje bezig met 2.0 http://feed.newnigma2.to/unstable/images/ DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
columbo Geplaatst: 1 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2012 Ok bedankt ,dan wacht ik nog even tot dat die bugs er uit zijn,ik heb momenteel dream elite 3.0.0 er op staan. alleen werkt de ORF niet meer ,op de 7020S wel, de cardserver staat op 0 ,de kaart voor digitenne werkt niei,CCcam 2.1.3 heb ik er op staan. Verder wert alles prima,op de Actuator pos.opstag ,alleen maar 1 sat positie ,verder kan ik geen andere positie's opslaan.
Mojo Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 Zou de dream elite eerst maar overslaan, zitten nog te veel bugs in. Of je moet van groene schermen houden. Probeer eens een Newnigma2 Alpha, dezen zijn al een tijdje bezig met 2.0 http://feed.newnigma...nstable/images/ Ondersteund deze de DVB USB sticks zoals Dream Elite? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
egypt Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Zou de dream elite eerst maar overslaan, zitten nog te veel bugs in. Of je moet van groene schermen houden. Probeer eens een Newnigma2 Alpha, dezen zijn al een tijdje bezig met 2.0 http://feed.newnigma...nstable/images/ Ik zie echt niet waarom je dream elite zou moeten overslaan , die werkt hier al enige tijd prima en ik heb nog geen bug gezien. Het wil niet zeggen dat één persoon even een probleem heeft met een Image dat deze als algemeen slecht moet aanzien worden.
Loui (K) Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Ik zie echt niet waarom je dream elite zou moeten overslaan , die werkt hier al enige tijd prima en ik heb nog geen bug gezien. Het wil niet zeggen dat één persoon even een probleem heeft met een Image dat deze als algemeen slecht moet aanzien worden. Nou helemaal jofel is deze image niet hoor ik heb deze ook eens geprobeerd,maar na enkele keer door hetr menu bladeren liep hij kompleet vast op mijn DM8000.en ook een groen scherm had ik bij het installeren van RTL-XL.
EBOR Geplaatst: 2 augustus 2012 Geplaatst: 2 augustus 2012 Ik zou zeggen probeer het eens, De groene schermen kunnen wel eens alleen mijn probleem zijn. en deel je ervaringen, Heb hem opnieuw geflased en heb beeld. Alleen heb ik een fluctulerende netwerkverbinding. DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen