Golfdiesel Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 ineens zijn alle gecodeerde kanalen op zwart gegaan. de kaart wordt goed herkend en de entitlements staan ook goed.... ik heb een xtrend et9500 met openpli en cccam. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Golfdiesel Geplaatst: 1 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2012 Hmm, ben blijkbaar de enige... Vreemd, de box nu maar uit gezet en morgen maar even verder kijken. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
astro iris Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 Niet verder zoeken hoor, de transponder ligt eruit, ook BVN op zwart.
astro iris Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 Onweer voorbij, transponder is terug actief. :)
meijelsat Geplaatst: 5 augustus 2012 Geplaatst: 5 augustus 2012 Er zijn weer zwart en volgt mij buienradar.nl wolkbreuk boven Hilversum.... Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
totaaltje Geplaatst: 5 augustus 2012 Geplaatst: 5 augustus 2012 het is weer raak daar , hoelang zal het duren dit keer ??? Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!! Proffrottie
meijelsat Geplaatst: 5 augustus 2012 Geplaatst: 5 augustus 2012 Nu is weer beeld. Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen