Boes Geplaatst: 1 augustus 2012 Geplaatst: 1 augustus 2012 Hoi, Mijn schoonvader heeft de Panasonic TX-P50VT30E gekocht, inclusief de CI module van Canal digitaal. Een en ander werkt netjes. Echter de sortering van de kanalenlijst is een ramp. EDL1 staat bijvoorbeeld op positie 606 (uit mijn hoofd) de Nederlandse HD zenders staan wel netjes op 1 2 3 etc. maar de overige HD kanalen staan (net zoals Eredivisie live) kris kras door de lijst. Is er een manier om de kanalenlijst in een PC te bewerken (zoals ik gewend ben in enigma-achtige doosjes?) en dan terug te zetten. Dreambox 800HDse, Vue Zero, 4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.
Tonskidutch Geplaatst: 3 augustus 2012 Geplaatst: 3 augustus 2012 niet dat ik weet, zou briljant zijn. heb er al eens op gezocht kon niets vinden. (als anderen wel iets weten? graag) ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
jopiesat Geplaatst: 9 augustus 2012 Geplaatst: 9 augustus 2012 Heb de website met programma die dat zou kunnen al gevonden, zelf nog niet getest. (nog te druk om te kijken naar de OS) http://www.ullrich.es/job/service-menue/panasonic/panasonic-sendersortierung-sat-am-pc/
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen