bash! Geplaatst: 12 september 2002 Geplaatst: 12 september 2002 Ik lees van alles over LiveInet waarmee sofware af te vangen is met een satelliet kaart in de pc. Ik heb zelf een WinTV NOVA maar deze lijkt niet te werken.. iemand hier ervaring mee?? Eventueel iemand een programma dat wel werkt met deze kaart?? thnx!! There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
bash! Geplaatst: 12 september 2002 Auteur Geplaatst: 12 september 2002 uuuhhmm... begrijp ik het goed als ik deze kaart een minder goede keuze zou noemen??? lees hier en daar wat berichten dat deze kaart niet werkt met SoftDecoden en streamen van internet(liveinet). Waren dit kinderziektes.. of is het gewoonweg niet mogelijk met deze kaart?!?! GreetZ! There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
pet123 Geplaatst: 13 september 2002 Geplaatst: 13 september 2002 De nova is wel geschikt voor het streamen van internet maar er is geen software voor geschreven. Bijna alle software is geschreven voor het type dvb-s kaarten.
bash! Geplaatst: 15 september 2002 Auteur Geplaatst: 15 september 2002 Hmmzz.. bestaat er een kans dat dit nog gaat gebeuren?? of is het toch aan te raden om de Nexus aan te schaffen?? En is het ook mogelijk om software matig te decoderen? GreetZ! and thanx in advance! There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast Geplaatst: 16 september 2002 Geplaatst: 16 september 2002 'De nova is wel geschikt voor het streamen van internet maar er is geen software voor geschreven. Bijna alle software is geschreven voor het type dvb-s kaarten.' Nova is ook een DVB-S kaart ,alleen met een andere chipset dan de Hauppauge/Technotrend/skystar-1/siemens DVB-s-en , zover als ik weet werke de Nova's op europeonline , en met de org. s/w kan je FTA kijken. Veelzijdigste DVB-S kaart blijft toch een van de bovenste en wel Rev 1.3 en 2.x zijn het meest compatibel met alles (behalve het 5 stream prob met EON-ISP )
bash! Geplaatst: 16 september 2002 Auteur Geplaatst: 16 september 2002 hmmzz daz duidelijk... Nu zie ik ook dat er verschil zit tussen een NOVA en een NOVA-CI incl. common interface kaart.. deze heb ik dus.. Ook hiervoor is geen software geschreven?? zo niet.. dan probeer ik hem om te ruilen nl. :S GreetZ! There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen