Ga naar inhoud


help gezocht bij zoeken verhuisde of gestopte slotenmaker.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

ik weet niet of ik dit hier kan/mag plaatsen,maar ik ben wanhopig op zoek naar een slotenmaker,die verhuisd of gestopt is.

ik heb een gepatenteerde sleutelplan laten maken,waar je verschillende cilinders hebt.

je hebt diverse cilinders,op nummer of cc.de sleutels,die je maakt,kunnen gebruikt worden in één cilinder,meerdere,of alle (ms) sleutel.ik heb dus zo'n sleutelplan,en ik heb voor 1.800€ aan cilinders en sleutels laten maken.

nu ben ik tot de conclusie gekomen,dat de winkel,oftewel verhuisd is,oftewel gestopt is.

ik vindt het betreurend,dat de zaak,geen brief geeft gestuurd,met hun plannen,want ik denk,dat ik toch een redelijke klant ben,ik heb er voor 1.800€ aan cilinder en nog een paar honderden euro's gekocht voor beveiliging.

wat is nu het probleem?

ik heb dus een registratiecard,waardoor ik enkel cilinders en/of sleutels kan laten bijmaken.dan is er op zijn beurt dan nog,dat deze winkel enkel dit profiel had.

het is het merk evva met dpe profiel.

de site is nog online,maar ik heb op mijn e-mail nog geen reactie gehad,mogelijks zijn ze in verlof.

zijn er legale methoden,om erachter te komen,waar ik nog bijkomende sleutel of cilinders kan laten bijmaken.de nieuwe vestiging van die winkel,of de eventuele opvolger.ook die winkel,heeft het sleutelplan op de computer staan.

ik zie het eerlijk gezegd niet zitten,om opnieuw een sleutelplan te laten maken,als ik bijkomende cilinders nodig heb.

ik ben dus hopeloos op zoek :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Mischien kan je de fabrikant van de sloten een mailtje sturen.

 

Het kan zijn dat die slotenmaker de sleutels niet zelf gemaakt heeft maar dat dit door de fabrikant gedaan is. Dan zal de fabrikant je ook de juiste sleutels kunnen leveren.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt,heb ik gedaan en al antwoord gekregen,moet de plancode geven,en ze gaan mij een verdeler aanduiden.

het lag eenvoudiger,dan ik dacht.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...