josjansen Geplaatst: 6 augustus 2012 Geplaatst: 6 augustus 2012 Als u denkt dat mijn reacties niet hebben toe te voegen, verwijder dan mij aub. Ik geef allen mijn mening, ik kwests niemand, dat leest u erin ik niet. U bent de big boss. u bepaald niet ik. Misschien is het beter dat je eerst een cursusje Nederlands schrijven gaat volgen. et8000
DeBeek Geplaatst: 6 augustus 2012 Geplaatst: 6 augustus 2012 Ook op de VU-Duo (maar dat spreekt misschien voor zich?). Een soortgelijke vraag..... (wil het topic niet kapen....)..... Op de Topfield had ik ook een toets op de afstandbediening waarbij ik op alfabet (beginletter) door de zenders kon bladeren. Dus je hebt de lijst van b.v. "alles" gekozen en dan kon ik op 1 toets bladeren van a naar b naar c etc..... Is dit ook mogelijk bij de VU-Duo met Openpli? Als je in de "Alles" of een satelliet in de lijst staat kan je met de cijfertoetsen bladeren bv 3x op 2 is de B
Klavervier Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 josjansen Wie zich zelf verhoogt zal vernedert worden. U hebt een foto van Mandela: deze zou zich nooit op deze manier uitlaten. Deze heeft respect voor een ieder, u wilt graag een grote meneer uithangen bij de beheerders. Nogmaals: ik kwets niemand, u nu wel. Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
Moderator wiz Geplaatst: 7 augustus 2012 Moderator Geplaatst: 7 augustus 2012 Goed, er is nu genoeg met modder gegooid, we gaan nu on topic verder. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
josjansen Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 josjansen Wie zich zelf verhoogt zal vernedert worden. U hebt een foto van Mandela: deze zou zich nooit op deze manier uitlaten. Deze heeft respect voor een ieder, u wilt graag een grote meneer uithangen bij de beheerders. Nogmaals: ik kwets niemand, u nu wel. Nee hoor is alleen maar goed bedoeld. Je hebt het niet helemaal goed begrepen denk ik. Maar volgens mij begrijp je wel meer niet aan je bovenstaande uitlating te zien............ et8000
Moderator wiz Geplaatst: 7 augustus 2012 Moderator Geplaatst: 7 augustus 2012 vraag van de topic starter is beantwoord, en hierbij gaat deze dicht. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten