Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een mkv film met daarin een ingebakken ondertiteling (srt file) nu wil ik die omzetten naar dvd wat geen probleem is maar op de DVD is dan geen ondertiteling meer te zien. Hoe kan ik die ondertiteling erbij krijgen?

• Beheerder
Geplaatst:

Als dit een serieuze vraag is, moet je toch echt serieus meer informatie verstrekken.

Bijvoorbeeld welke software je gebruikt en welke instellingen je al geprobeerd hebt.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Als dit een serieuze vraag is, moet je toch echt serieus meer informatie verstrekken.

Bijvoorbeeld welke software je gebruikt en welke instellingen je al geprobeerd hebt.

Mvg,

Michel

Ik ben er al uit, door te blijven zoeken heb ik dit programma gevonden ConvertXtoDVD laatste versie hiermee hoef je de MKV film maar aan te klikken en hij word omgezet naar DVD incl de ondertiteling, wat in een mooi maar simpel menu wordt weergegeven om ondertiteling aan of uit te zetten,en meerdere hoofdstukken te kiezen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen