Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey Medesatters

Is het mogelijk de mediaspeler zodanig in te stellen dat deze zelf de volgende file in een map afspeelt ?

Ik heb uiteraard de instellingen doorlopen maar kan hier niets over vinden.

Kindlief houdt van korte filmpjes waardoor we om de 8 minuten de volgende handmatig in moeten starten.

tnx

ET8000

Geplaatst: (aangepast)

van opnames dvd tje maken/branden. (op dvd-r danwel als iso file)

aangepast door Jeroensky
  • Beheerder
Geplaatst:

Je kunt toch gewoon (met de mediaplayer zelf) een playlist maken? Volgens mij wordt dan alles achter elkaar afgespeeld.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Je haalt me de woorden uit mijn mond! Dit is de enige oplossing of even de filmpjes aan elkaar plakken.

Met de latere versie van PLi kan je instellen of hij alles achter elkaar afspeelt omhoog of omlaag, in alfabetische volgorde a-z of z-a, in een loop of shuffle..

Geplaatst:

Ja, als je in de videolijst bent via menu/instellingen/actie bij het einde van de opname/ continues play ingeven

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

alle instellingen zitten er standaard al in, hoef ik geen extra plugins voor te instaleren, kan het elkaar ook niet in de weg gaan zitten, is overbodige ballast voor mij, en alleen voor de blingbling hoef ik het ook niet, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Ja, als je in de videolijst bent via menu/instellingen/actie bij het einde van de opname/ continues play ingeven

Draai PLI op mn 7020HD.

maar deze instelling komt niet voor in mn config......

ET8000

Geplaatst:

Draai PLI op mn 7020HD.

maar deze instelling komt niet voor in mn config......

menu/instellingen/systeem/ Opname/ actie bij het einde van de opname/ play next (return to movielist) kiezen..

Geplaatst:

menu/instellingen/systeem/ Opname/ actie bij het einde van de opname/ play next (return to movielist) kiezen..

Wauwwwwww, het werkt.

Dit bedoelde ik !

Top DeBeek

Als je een meisje was geweest had je een zoentje gehad.

ET8000

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...