Tonskidutch Geplaatst: 10 augustus 2012 Geplaatst: 10 augustus 2012 renzie, Dan had ik er die ubuntu ook op gezet voor iemand die mailt en wat websites bezoekt... Een groot voordeel is namelijk het niet hebben van die verslindende security software zoals virusscanners etc... daar onder linux je daar geen (nagenoeg geen ) last van hebt, dus meer geheugen ter beschikking staat voor normale programmatuur. { het werkt sneller onder linux} ciao True North Rebekka Bakken
sattv4iedereen Geplaatst: 11 augustus 2012 Geplaatst: 11 augustus 2012 ik heb hier ook nog een PII,en daar draait win 2000 op.heeft veel opstarttijd nodig,maar eens die draait,gaat dit.waarom een windows 2000 os?omdat ik heel wat hardware heb,die geen win7 lust. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Sjattuh Geplaatst: 11 augustus 2012 Geplaatst: 11 augustus 2012 ik heb hier ook nog een PII,en daar draait win 2000 op.heeft veel opstarttijd nodig,maar eens die draait,gaat dit.waarom een windows 2000 os?omdat ik heel wat hardware heb,die geen win7 lust. Omdat het 12 jaar oude troep is Maar ja... als het werkt voor je dan who cares... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
winwiz Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Ik ben een Windows man, maar voor zo'n oud bakkie is Ubuntu echt ideaal. (ook voor nieuwere spullen hoor) Het kost niets en je gebruikt enkel legale software zonder veel problemen en zo goed als zeker een stuk soepeler lopend dan met Windows 7 Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen