Ga naar inhoud


Ruzie met canal digitaal


Gast Sch

Aanbevolen berichten

Ik heb zelf ook hoop gezijk met canal digitaal gehad .Over aanschaf 2e kaart en daarna maand later de beruchte brief dat ik max family pakket kon kijken .Om een lang verhaal kort te maken .ook berg met brieven gestuurd die niet gelezen werden .Toen rechtsbijstand ingeschakeld (ook ik zou jaar moeten blijven) en uiteindelijk 4 maanden voor niets gekeken geld van mijn extra kaart terug en abo geld vanaf i februari tot 1 mei terug gehad .

 

Zelfs brieven van mijn advokaat werden niet gelezen .Deze heeft toen contact opgenmomen met M7 in luxemburg toen kon ineens alles .Lol heb wel 4x die extra smartcard terug gestuurd die ik dan 2 weken later weer terug kreeg maar ook die hebben ze uiteindelijk terug gehad en niet meer naar me toe verzonden .

 

 

Is die schotel van jou gezet door canal digitaal monteur en is het een door canal digitaal goed gekeurde apperatuur dan sta je sterk anders denk ik dat je een probleem hebt .Want dan verschuilen ze zich daar onder .Wel raar dat je alle andere zenders wel ziet .

 

Overgens cdn is nergens bij aangesloten en ook is er volgens mijn advokaat nergens jurispundentie te vinden over het uitbrijden van een abbo dat je er weer een jaar aan vast zit .Mijn advokaat vond het zeer merkwaardig dat bij een uitbreiding er meteen een jaar aan vast zit .Ik denk dat cdn het niet zover laat komen om naar de rechtbank te stappen temeer ze zon zaak nog wel eens kunnen verliezen en dan na een verandering geen jaar meer er aan vast kunnen plakken .nu schrikken ze veel mensen af die betalen dan wel om van het gezijk en deurwaarders af te zijn .

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

In bericht #6 schreef ik dat je aan de algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden gebonden bent, zie punt E22.

Je kunt waarschijnlijk wel je abonnement tot 30 augustus opzeggen zoals @satcat al schreef.

 

 

Kan ik om de zelfde reden van Toppakket HD naar Entertainment HD

Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo  VU+ Zero
Samsung led 40"
Bigsat Viosat  , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Hans v O 286

Ik denk het niet. De twee zenders die gaan verdwijnen zitten in het Familie- en Entertainment-pakket, niet in het Toppakket. Er is dus geen grond om terug te gaan naar het Entertainment-pakket want daar is Syfy morgen ook uit verdwenen.

Zover ik weet hebben alle betrokkenen van het Familie- en Entertainment-pakket inmiddels al een mailtje van CanalDigitaal gehad dat je naar een lager pakket terug kunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Sch

 

Bij elke wijziging van het abonnement bij CanalDigitaal, ga je een contract aan van 1 jaar.

Wat heb je voor een schotelinstallatie? Is die ook door CanalDigitaal geleverd en geplaatst?

- Begrijpelijk maar waarom mogen ze dan wel onderhand de zenderpakketten zelf aanpassen waar je je contract voor veranderd hebt bijv.

Dat valt dan toch ook onder contractbreuk en is niet voor datgene waarvoor je een nieuw jaar bent aangegaan .. toch?

 

Als je een pakket hebt met "13th Street en of Syfy", dan kun je nu tot 30 augustus zonder extra kosten opzeggen. (familiepakket of hoger)

Dat kan al weer een aantal maanden betalen schelen.

En die zitten in mijn pakketje, die verdwijnen.. en dan ? .. Krijg ik er nog meer herhalende disneys maar nu in de engelse taal erbij. Kunnen ze beter XD dual-language gaan uitzenden.

B.S. actie weer van CDS.

Hoezo Johan45, moet een autodealer controleren of jij een rijbewijs hebt als jij daar een auto gaat kopen omdat anders de koop ongeldig is?

- ja. Je controleert ook bij verkoop van drank of de koper onder of boven de 18 is.

 

Ik word zo onderhand nogal moedeloos van de 'acties' van CDS. Zo verzieken ze eerst je plezier in het kijken, dan gaan ze de hele boel verschuiven en verplaatsen en mag jij 'effe' een nieuwe opstelling kopen met andere hardware [tuurlijk joh.. klop 't maar weer me zak uit] .. dan HEB je 't eindelijk 100% draaien, gaan ze met PSK's **oten FEC veranderingen..

En, in mijn geval, leuke zenders dumpen om daar een partij bagger [uit een lager pakket] eraan toe te voegen. Ik 'wil' dan ook 2 'entertainment' zenders terug en daar valt in mijn ogen DIsney Channel niet onder.. belachelijk.

 

Over het niet juist/proper ontvangen van film1 etc ... 'toevallig' transponder 12129 op astra-3 ? hmm? .. sinds die ellende op fec 2/3 is gegaan tijdens de vorige academy awards komt cds met allerlei mogelijke onzinnige oplossingen maar een concrete goed werkende oplossing hebben ze niet. Nee, module update werkt niet 100% en daarna [heb ik] meer zenders die spontaan op zwart gaan tot de hele box weer reset is.

 

Knettergek wordt je d'r van...

 

CDS.... up urs!

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 advies mocht je problemen hebben met cd. Overleg met rechtsbijstand oid. Zie posting van T_T in nieuws onder actie CD tegen CS. CD had kaart uitgeschakeld vanwege vermeende CS met kaart. Veel spierballen taal van CD maar te elfde uren trekt CD keutel in vanwege dreigende rechtzaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...