Ga naar inhoud


EPG weer onbruikbaar ?


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Heeft er nog iemand problemen met de EPG ?

 

Hier loopt hij nog tot woensdag 08 augustus.

Vanaf donderdag 09 augustus lees ik voor alle zenders "informatie niet beschikbaar".

 

Het is niet de eerste keer dat dit probleem optreedt.

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier werkt de EPG normaal voor bv aanstaande vrijdag. Refresh gedaan rond de middag ergens.

Dipje in het systeem of in jouw installatie ?

 

Dank voor jou reactie.

Ik heb weer effekes mijn 8121 gereset en nu heeft hij alles opnieuw geladen.

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werkt de EPG normaal voor bv aanstaande vrijdag. Refresh gedaan rond de middag ergens.

Dipje in het systeem of in jouw installatie ?

 

 

Hoe doe jij die refresh Haelewyn ?

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh.. Voor mijn 7141 gewoon afzetten en weer aanzetten. Dan is hij alle EPG info vergeten en laadt hij die opnieuw binnen. Meestal moet ik nog een keertje op GUIDE drukken dan, want als ik moet wachten tot de decoder die info vanzelf inlaadt duurt het weer een tijdje (paar uren soms).

Er zijn op dit forum al trucks verschenen om de decoder de EPG spontaan te laten inladen of de EPG info te laten onthouden, maar die hebben in mijn geval geen blijvend resultaat gegeven.

Ik bedoelde vooral dat ik het niet op dat moment van je mail zelf had ingeladen maar een paar uurtjes eerder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...