AA3 Geplaatst: 29 januari 2014 Geplaatst: 29 januari 2014 zoek eens naar Hyperion V3, draaid ook op Amiko triplex werkt zeer goed
sevensheaven Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 zoek eens naar Hyperion V3, draaid ook op Amiko triplex werkt zeer goed Helemaal mee eens.Heb deze nu ook een twee weken draaien en werkt prettig.1 enkel freez,maar verder Prima. Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
terwijde Geplaatst: 12 december 2016 Geplaatst: 12 december 2016 Hoi Alllemaal, Ik heb Golden Media spark Triplex.Ik heb probeer te flashen, maar het lukt mij steeds niet hij geeft melding T NO. Wat moet ik doen?
VW T5 130PK Geplaatst: 1 februari 2017 Geplaatst: 1 februari 2017 @ Terwijde. Ff andere usb stick proberen, max 4gb, en als het kan een oudje. @all, Heb deze box geflasht met verkeerde e2 image, nu werkt mijn ab niet meer. Weet iemand een oplossing. Heb van alles geprobeerd maar niks helpt o.a rescue image spark geflasht en andere e2 images, niks helpt, wie o wie kan mij helpen. Mvg, VW T5 130PK
VW T5 130PK Geplaatst: 1 februari 2017 Geplaatst: 1 februari 2017 @ Terwijde. Ff andere usb stick proberen, max 4gb, en als het kan een oudje. @all, Heb deze box geflasht met verkeerde e2 image, nu werkt mijn ab niet meer. Weet iemand een oplossing. Heb van alles geprobeerd maar niks helpt o.a rescue image spark geflasht en andere e2 images, niks helpt, wie o wie kan mij helpen. Mvg, VW T5 130PK Is opgelost, opnieuw flashen en nieuwe batterijen doen wonderen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen