Ga naar inhoud


Golden Media nieuwe Spark Triplex firmware


Seniorsatter

Aanbevolen berichten


hoi expert :D

 

Als ik een scan doe op astra 3 krijg ik niet alle kanalen in de lijst bijv de filmkanalen film1 ed. en hbo ,

 

al op diverse manieren laten scannen ,blind aan en uit, nit aan en uit etc,

gekeken of de juiste transponder in de lijst staat ,ja die staat er en hij vindt op die transponder wel kanalen maar niet de gene die ik wil zien ,zelfs de nederlandse zenders in hd niet

 

ik zal wel iets fout doen ! maar wat ???

 

Mvg Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fout gevonden ,in mijn wavefrontier zitten 2 verschillende switches , sab en edison, met sab geen goede lijst , met de edison weL

Ik dacht dat de sab uit de zelfde fabriek kwam als de GM spark.

 

nog meer mensen ervaringen met verschillende switches?

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update : HDMU 1263 E2 nu online.

 

Grz Mumzel

 

ik blijf lekker bij de HDMU die er nu inzit.

 

heb nog geen freez gehad,en zowel kabel als sat werkt prima naast elkaar.

ook het zappen van een ziggo naar een Canaldigitaal kanaal gaat net zo snel als van ziggo naar een ander ziggo kanaal...

 

en ...never change a winning team,dus als het werkt,hoef ik niet zonodig wat anders...lol

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is dus niet zo dat als je een software update doet, je uitkomt bij deze versie ? Ik draai nu met 1229, draait redelijk, moet wel af en toe een restart doen als beeld en geluid haperen. Heb er overigens nu een externe USB schijf aan hangen, die werkt prima: al diverse opnames gemaakt via timer. . Ook timeshift gaat goed. Alleen als ik op folder knopje druk op AB, crasht Enigma2 . En ik mis uitzending gemist. Maar ik heb 1263E2 binnengehaald, ga die er morgenochtend op zetten. Gr. Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met versie 1229 alles werkend ,met 1253 alleen mogelijk astra 1 en hotbird te ontvangen en probleem met geluid,

Ook met 1261 geluid nog niet goed ,als ik tijd heb probeer ik de laatste versie.

 

mvg Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zojuist versie 1263E2 erop gezet, merk kleine verschillen in menu structuur. Lukt mij alleen niet om WiFi actief te krijgen, puur omdat ik de wpa2 sleutel niet goed kan invoeren : ik kan de foutieve tekens niet verwijderen. Hoe moet ik een invul veldje weer leegmaken ? Misschien via ftp ? En ik kan nog steeds geen uitzending gemist vinden, zit dat er niet op ? gr. Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na nog van alles met deze box uitgeprobeerd te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat alle problemen ,die ik had, zijn terug te voeren op de netwerk switch.

Switch eruit en direkt aangesloten op de router en alles werkt stabiel, als ik na een tijdje de switch er weer tussen zet dan functioneert het wel weer enige tijd maar langzaam aan gaan dingen minder werken of helemaal niet meer .

De dreamboxen en andere ontvangers(VU+,Technotrend) werken wel met deze switch, nooit 1 probleem gehad.

Dus als je problemen blijft ondervinden :probeer het eens direkt op de router !

Deze box is dus kieskeurig met het netwerk(protocol).

Laat jullie ervaringen horen, misschien heb ik alleen een "bad"switch, als ik een nieuwe switch moet aanschaffen wordt het toch weer duur!

 

 

Mvg Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er vandaag juist een switch tussen gezet omdat ik WiFi niet aan de praat krijg (netwerksleutel kan ik niet goed invoeren). Overigens is een router ook een switch (plus acces point en router software). Een nieuwe gigabit switch kost 15 euro. mvg : Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...