Ga naar inhoud


Beginner: Triax 88 vs Wavefield T55


pwavg

Aanbevolen berichten

Beste moonchild

Bij Spaun is dat inderdaad zo, maar is dat ook bijv. bij EMP-Centauri? Bovendien gaat volgens mij de multyswitch pas in standby-stand als alle aangesloten satellietontvangers ook echt uit staan, dus niet op de standby-stand zoals dat meestal met de afstandsbediening gebeurt, maar of geheel spanningsloos of zodanig via het menu ingesteld, dat bij het aanzetten de ontvanger weer geheel via boot moet opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Is volgens mij aan de consument om voor de aankoop de specificaties van een poduct, in dit geval een multiswitch te checken.......tja tegenwoordig is klagen achteraf de mode

 

En in mijn ogen is een ontvanger die in stand-by mode spanning op de coax zet gewoon defect, of zou dit nog ergens voor nodig zijn?

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste moomchild

Hoe kan een satelliettuner die in stand-by staat automatisch nieuwe software inladen via de satelliet als de lnb’s zonder spanning staan, zie bijv. deze info:

http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/m7sat801-update.aspx

En dat is volgens mij niet alleen bij de 801 zo, maar bij alle satellietontvangers die op stand-by staan. In stand-by blijft de 13-18V voeding op de coaxkabel staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste moomchild

 

Hoe kan een satelliettuner die in stand-by staat automatisch nieuwe software inladen via de satelliet als de lnb’s zonder spanning staan, zie bijv. deze info:

http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/m7sat801-update.aspx

 

En dat is volgens mij niet alleen bij de 801 zo, maar bij alle satellietontvangers die op stand-by staan. In stand-by blijft de 13-18V voeding op de coaxkabel staan.

 

dan kan je kaartje ook een update krijgen he als er spanning is ,lijkt mij heel logisch

ik denk dat bij elke satontvanger er toch spanning opstaat

hier bij de humax 5400Z ,bij de openbox s10, bij de dreambox 800SE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...