Sprietje Geplaatst: 9 augustus 2012 Geplaatst: 9 augustus 2012 Beste moonchild Bij Spaun is dat inderdaad zo, maar is dat ook bijv. bij EMP-Centauri? Bovendien gaat volgens mij de multyswitch pas in standby-stand als alle aangesloten satellietontvangers ook echt uit staan, dus niet op de standby-stand zoals dat meestal met de afstandsbediening gebeurt, maar of geheel spanningsloos of zodanig via het menu ingesteld, dat bij het aanzetten de ontvanger weer geheel via boot moet opstarten.
moonchild Geplaatst: 9 augustus 2012 Geplaatst: 9 augustus 2012 Is volgens mij aan de consument om voor de aankoop de specificaties van een poduct, in dit geval een multiswitch te checken.......tja tegenwoordig is klagen achteraf de mode En in mijn ogen is een ontvanger die in stand-by mode spanning op de coax zet gewoon defect, of zou dit nog ergens voor nodig zijn? VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Sprietje Geplaatst: 9 augustus 2012 Geplaatst: 9 augustus 2012 Beste moomchild Hoe kan een satelliettuner die in stand-by staat automatisch nieuwe software inladen via de satelliet als de lnb’s zonder spanning staan, zie bijv. deze info: http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/m7sat801-update.aspx En dat is volgens mij niet alleen bij de 801 zo, maar bij alle satellietontvangers die op stand-by staan. In stand-by blijft de 13-18V voeding op de coaxkabel staan.
smetje limb.BE Geplaatst: 9 augustus 2012 Geplaatst: 9 augustus 2012 Beste moomchild Hoe kan een satelliettuner die in stand-by staat automatisch nieuwe software inladen via de satelliet als de lnb’s zonder spanning staan, zie bijv. deze info: http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/m7sat801-update.aspx En dat is volgens mij niet alleen bij de 801 zo, maar bij alle satellietontvangers die op stand-by staan. In stand-by blijft de 13-18V voeding op de coaxkabel staan. dan kan je kaartje ook een update krijgen he als er spanning is ,lijkt mij heel logischik denk dat bij elke satontvanger er toch spanning opstaat hier bij de humax 5400Z ,bij de openbox s10, bij de dreambox 800SE 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen