Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Overdrijven is ook een vak.

Een beetje tegengas voor de linkse NOS is goed.

Het kan helemaal geen kwaad om het nieuws vanuit verschillende bronnen te vernemen.

Wat mij betreft is Fox hier welkom.

NOS Links? NOS lijkt op dit ogenblik meer een variant op het SBS Hart van Nederland Journaal. Iemand hoorde ik zeggen dat het NOS Journaal het karakter heeft van het NOS Jeugdjournaal.

Voor serieus nieuws kijk ik steeds minder naar NOS Journaal. De NOS hanteert steeds vaker soort sfeer van stemming maken, het volksgevoel.

Niet van rechts of links, maar het gebrek aan niveau dat zij hebben bij oa de NOS, maar ook bij omroepen als WNL, PowNed, BNN. Als je de tijd van programma's als Achter het Nieuws (VARA), Brandpunt (KRO),Tros Aktua (TROS), AVRO'S Televizier Magazine (AVRO) nog heb meegemaakt dan weet je dat dit een totale onzin. De kleur van een actualiteitenrubriek hing niet af het niveau, maar inhoudelijk de standpunt van de betreffende omroep met haar politieke richting.

Als Merel Westrik het heeft over de tweet van de dag, dan denk ik wat heb ik er aan, als een anonieme persoon op de aarde dit bericht in de lucht heeft gestuurd en dat opeens zo'n belangrijke waarde moet gaan krijgen.

Geplaatst:

Onthoud een ding

Als dhr Murdoch naar Nederland komt is het niet om ons goedkoop voetbal te laten kijken!!

a. Wil hij al zijn geld snel terug verdienen.

b. Heeft hij een politieke mening die wij van hem moeten overnemen zie SKYnews en FOXnews

Eerlijk gezegd is dat ook mijn grote vrees. Wat het Murdoch concern toe in staat is geweest blijkt wel in de Amanda (Milly) Dowler-zaak.

Wat voor rol deze organisatie daar in heeft gedaan is onvoorstelbaar. Ze vergoelijken het ook nog als dat willen de mensen graag weten.

Het zijn schurken eerste klas.

http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Milly_Dowler

• 3 weken later...
Geplaatst:
Ik heb het campagneteam van VVD gebeld om erachter te komen wat de leden ervan precies aan Journaal hadden doorgegeven.

Gossie, wat komt mij dit toch onpartijdig over zeg!

Een weblogger op VVD-spreekbuis Elsevier garandeert nou ook weer niet echt totale onpartijdigheid.

Geplaatst:

ik hoop een ding,dat hij in nederland blijft,maar misschien zou hij toch een oogje kunnen hebben op de m7 group,en rupert murdoch zal wel graag zijn ontvangers (coderingstechniek) aan ons willen doordringen,en aan zijn ontvangers,hoef ik niet uit te leggen,wat we allemaal zullen moeten missen. :(:mad:

alhoewel,mag hij eens grondig de funderingen van telenet en belgacom doen daveren,eens benieuwd hoe telenet zou piepen,moest rupert weg zijn met de voetbal en de films??niet te film prime en prime sport meer :D :D

dan zou ik pas lachen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...