ckn991 Geplaatst: 9 augustus 2012 Geplaatst: 9 augustus 2012 Terug beeld op op 23,5° voor de gecodeerde Vlaamse zenders VTM, VT4, 2BE,... Gedurende meer dan één uur was er geen beeld meer op 23,5° voor de gecodeerde Vlaamse zenders VTM, VT4, 2BE,... uitgezonderd op Een en Canvas. Wel beeld op de 19,2° voor de SD-kanalen Een, Canvas, VTM, 2BE, VT4, ... Opvragen gegevens via "Mijn TV-Vlaanderen" lukt evenmin. Technische storing Door een technische storing is het momenteel niet mogelijk om uw contactgegevens te wijzigen. Indien deze foutmelding zich blijft voordoen gelieve de TV VLAANDEREN klantendienst te contacteren. Ze zouden ten minste op hun website kunnen melden dat er een technsich probleem is. Helaas gebeurt dit niet. Hun technische dienst is na 19u00 telefonisch niet meer bereikbaar. Daarna is het een bandje die afspeelt. Herinscannen van de zenderlijst op mijn gecertifieerde decoder lost niets op. Smartcard is nog geldig. Triestig. P.S. "Server die de codering verzorgt gecrasht ???"
ringlord Geplaatst: 9 augustus 2012 Geplaatst: 9 augustus 2012 Hier werkt het ook terug... deze melding staat nog steeds op de TVV site : do 09/08 18u21: Signaal aangetast door onderbroken connectie met leverancierOnderbreking op de zenders JIM, 2BE, VT4, vtmKzoom, KanaalZ, Vijf TV, Vitaya, Acht, Ketnet, vtm HD en TVL/ATV/TVOost. De zenders zijn op dit moment tijdelijk beschikbaar vanaf nummer 100.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen