thedoctor46 Geplaatst: 9 augustus 2012 Geplaatst: 9 augustus 2012 Zou Sport 1 de tv rechten van de F1 gekocht hebben?? Of is dit een foutje in het AD? In het artikel "Het begin van een mediarevolutie" vandaag te lezen in de papieren versie van het AD, wordt general manager van Sport 1 Will Moerer gequoot: "Behalve voor de Engelse Premier League hebben we voor de andere grote voetbalcompetities de rechten voor vijf jaar. Hetzelfde geldt voor golf, tennis, basketbal en Formule 1". Foutje in de artikel van het AD, of zou Sport 1 de F1 rechten voor betaal tv in Nederland voor volgend jaar gekocht hebben?
Alfons Verbiest Geplaatst: 9 augustus 2012 Geplaatst: 9 augustus 2012 (aangepast) Dit viel mij vanmorgen ook op toen ik het las. Ik weet wel (heb ik ergens gelezen) dat Sport1 probeert de Formule 1 binnenboord te krijgen. Dan is dit misschien al gebeurd, maar nog niet officieel bekend gemaakt. 9 augustus 2012 aangepast door Alfons Verbiest
Beheerder Michel Geplaatst: 10 augustus 2012 Beheerder Geplaatst: 10 augustus 2012 Verplaatst van 'Wat is er op TV' naar het off-topic forum. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Alfons Verbiest Geplaatst: 11 augustus 2012 Geplaatst: 11 augustus 2012 Inmiddels wordt er door een woordvoerder van Sport 1 ontkend dat er al een akkoord is.
mereltje Geplaatst: 12 augustus 2012 Geplaatst: 12 augustus 2012 Waar rook is ,is ook vuur Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen