Moderator Matchless Geplaatst: 9 augustus 2012 Moderator Geplaatst: 9 augustus 2012 Een site waar de oudere generatie nog herinneringen aan hebben. Hij is wel langzaam met opbouwen dus even geduld hebben. Ik vind hem iig wel grappig.. http://savethesounds.info/ Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
chevrolet Geplaatst: 10 augustus 2012 Geplaatst: 10 augustus 2012 Echt leuk. Kan echter nog behoorlijk worden aangevuld, lijkt mij. "fortuna vitrea est" VU+ Duo
sattv4iedereen Geplaatst: 11 augustus 2012 Geplaatst: 11 augustus 2012 jammer dat oude draaischijftelefoons met een klassieke bel niet meer gaat op moderne centrale's en voip diensten,maar op mijn leeftijd tss 35-40,heb ik er ook nostalgie van.zoals ook die nintendo,ik heb er nog een staan,met spelletjes,van mijn prille jeugdjaren. nu is het al moderne spelconsole's met zelfs surround geluid en HD beelden die de klok slaat.de spelletjes van de luna parken op kermissen,zijn er niet meer. en een nostalgie spellteje voor mij is nog altijd king kong. zijn er hier nog,die zeggen,ik heb mooie herinneringen aan oude spelconsoles? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen