Sprietje Geplaatst: 12 augustus 2012 Geplaatst: 12 augustus 2012 Dat kan ik zo niet zeggen. Als je zo weinig signaalkwaliteit op de Astra 1 hebt, zou het ook een transponder kunnen zijn die in het geheigen van je satellietontvanger zit maar die niet meer in gebruik is. Dat kun je zo op de diverse sites terug vinden zoals o.a. http://www.lyngsat.com/europe.html
Rene1979 Geplaatst: 12 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2012 Zou kunnen dat ze misschien meer in gebruik zijn ik weet bij het volledig scan op astra dat er soms failed bij staat. Wat ik gek vind is dat als ik mijn oude ontvanger aansluit dat ik daar enkele fta zenders ontvag die niet in mijn nieuwe ontvager zitten zoals sport 1 duitsland. Ik ga vanmiddag de schotel beetje verdraaien kijken welke satelieten ik kan ontvangen en dan zou graag advies willen of ik die dan ook kan ontvangen met 4 lossen lnbs op mijn 90 cm schotel.
Rene1979 Geplaatst: 12 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2012 Ik heb de schotel handmatig gedraaid ik ontvang de volgende sattelieten. Astra 1 19,2 oost Hotbird 13 oost Thor 2,3 0.8 west Astra op 23,5 en 28,2 oost ontvangen nu bijde op mijn 90 cm schotel en heb maar een lnb nu erop. Is de ontvangen met meedere lnbs erop
Rene1979 Geplaatst: 12 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2012 Ik heb de schotel nog wat bij gesteld en de lnb kom nu uit op 76 singaal kwaliteit alleen heb ik met een zender een probleem sport 1 duitsland op mijn oude fta ontvanger krijg ik hem wel door en op mijn nieuwe fta ontvanger niet ook niet met handmatige invoer ik heb de ontvanger al diverse keren geilwist en een volledige scan gedaan op astra 1 en hij vi d hem wel bij het zoeken maar als ik dat alle kanalen doorzoek staat hij er niet tussen hoe kan dat?
Sprietje Geplaatst: 13 augustus 2012 Geplaatst: 13 augustus 2012 Ik heb geen idee hoe dat kan. Bij mij zit hij bij alle ontvangers er gewoon in. Hij zit op 12480V en op die transponder zit ook bijv. Sonnenklar TV, HSE 24, Regio TV, Tele 5 Deutschland, AstroTV enz. Heb je die zenders wel?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen