Ga naar inhoud

Humax 5400 MET Aston 1.05??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

of zonder. Ik schaf binnen kort een Hummie aan die nog te patchen is. Indien ik nou gebruik ga maken van de gepatchte embedded Ird cam, is het dan toch nog zinvol om een Aston 1.05 er bij aan te schaffen? Kan ik met de geapachte Irdeto ook andere bv S@c@ kanalen ontvangen die niet op de Ird. kaart staan?? Ik hoor ook verhalen over een volgende versie Aston met landencode etc. Toch maar doen dan?

Geplaatst:

Ik heb de cam er wel bijgekocht (alhoewel ik 'm niet gebruik) maar je weet het maar nooit. Gepatcht werkt ie perfect.(ik gebruik een funkaart met 3in1 file's. Maar je weet niet wat de toekomst bied. Ik heb dan in ieder geval m'n 1.05 cam met orginele secakaart, dus volgens mij moeten de C+rs mij dan van beeld voorzien. Ik noem het maar "het zekere voor het onzekere".<P>Henri. smile.gif" border="0

Geplaatst:

Om sega te kunnun loggen heb je hem absoluut nodig!!<P>Als je natuurlijk wilt hobby'en

Geplaatst:

@yella71<P>Met natuurlijk. Met de astoncam 1.05 kun je eigen keys loggen en ben je niet afhankelijk van anderen om steeds je keys up te daten. Trouwens dat loggen is een van de leukste dingen die deze hobby zo leuk maakt. Als je je daarin verdiept zul je merken dat je er steeds meer plezier in krijgt. Met de Humax patch kun je natuurlijk ook alle drie bekijken( Irdeto, Seca en Viaccess ) in de embedded irdetocam, maar zou zeker die aston erbij nemen. Al is het maar voor (jouw) orginele seca kaart.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.