Ga naar inhoud


waar zo'n leuke verhaal van CD en de cash back actie en actievatie geld.


Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Beste satters,

 

ik wordt het niet goed van CD, zins Feb. heb ik een enteraimentHD pakket bij CD met een cash back actie van 100,--

die zou ik 4 maanden later terug krijgen (moet nog gebeuren).

de actie was/is 9 maanden geen 29,95 maar 19,95.

dus ik betaal 29,95 en voor die 9 maanden krijg ik een 10,-- terug. en die zou ik in de 4 maand in een bedrag van 100 euro terug krijgen. nog niks gezien.

 

nu het volgende probleem,

 

voor het actieveren moet je 99,95 betalen maar omdat ik zo mooie stomme klant ben krijg ik dit voor 29,95.

 

wat die guppen koppen nu weer hebben gedaan. schrijven ze de eeste keer 129,95 af.

ik dus bellen, dan zeggen ze, ja dat ik die cash back actie.

ik zeg hmm, dus ik betaal 100 euro extra om die dan 4 maanden later terug te krijgen.

wat is dan de actie.

maar die goede man kon mij dit ook niet vertellen.

en ga zo maar door.

ik heb nu weer een email gestuurd maar dit zal natuurlijk ook weer niet helpen.

 

ik zit er echt aan te denken om de betaling stop te zetten. misschien worden ze dan wel wakker.

 

cd11.jpg

 

kan iemand mij helpen hier mee.

 

dus ik krijg nog 200 euro van die gasten..

 

Groetjes,

Henk van Bergen

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)


Geplaatst:

Met al die verschillende acties is het voor een normale medewerker niet meer te volgen.

Maar langer afwachten lijkt me niet erg zinvol, de cash back had je dan in mei, uiterlijk juni, op je bankrekening bijgeschreven moeten hebben.

Je kan via Mijn CanalDigitaal een email versturen met je klacht.

Dit zou je eerst kunnen proberen om tot een oplossing te komen.

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:

ja heb ik al 2 x gedaan en wel tientalle keer gebeld.

maar niks helemaal niks, die persoon zei dat ik die cashback actie in augustus kon verwachten.

 

eerste zien dan geloven,

ik dacht dat UPC een slecht helpdesk hadden maar dit slaat echt alles.

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Het is nu September... al iets vernomen ? Of is je cashback geinvesteerd in de 'fantastisch werkende vernieuwde CD website' ? (zeer sarcastisch)

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Geplaatst: (aangepast)

ik had gebeld en ze zouden het deze week over maken, en wat denk je.

 

nop niks nada.

 

het is echt een K*T bedrijf.

maar ja op schotel gebiedt is er niks anders.

 

ga maar weer eens een keer bellen.

 

 

 

ik hoop echt dat wij hier ook een keer SKY NL krijgen misschien dat het dan beter gaat.

maar ik denk dat we lang kunnen wachten.

 

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Geplaatst: (aangepast)

ik zit nu met ze aan de telefoon.

en die man zegt dat ik het op 29-6 heb gehad.

 

maar volgens mijn heb ik natuurlijk niks gehad.

 

zo te zien kan het altijd nog slecht er onze vriende van het super mooi bedrijf dat heet CD.

je zou er maar werken. ik zou er helemaal deprie van worden.

maar ja, wie ben ik.

 

2 min al in de wacht, even kijken hoe lang het duurt voordat .

4 min voordat hij weer terug was.

 

nou dit is de uitkomst.

er was een computer storing.

o zei ik, jullie hebben dus een computer storing van 66 dagen. dat is wel lang.

maar hij zei BINNEN TWEE WEKEN HEB IK MIJN 100 EURO.

 

nou dus over 2 weken kan ik jullie het zeer goede bericht geven dat ik mijn eigen 100 euro weer terug krijg.

 

1 maand bij CD heb ik 129,00 aansluit koste betaald. terwijl er 29,95 stond.

maar het is maar 100 euro.

ik heb toch geld zat haha.

dus nu krijg ik mijn eigen geld weer terug. en die zogenaamde 9 maanden HD korting krijg je gewoon niet.

 

en wat een K*T bedrijf.

 

maar U hoor over 2 weken de uitkomst.

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Geplaatst:

moet je nou een kijken wat ik op de website van CD vindt.

 

Onze klanten over CanalDigitaal (bron: klantenonderzoek 2012):

  • "Het is gewoon goed…"
  • "Nog nooit klachten gehad - sinds juli 1998 abonnee"
  • "Goede kwaliteit, goede helpdesk"
  • "Het beste beeld en meeste zenders voor een toch redelijke prijs, tegenover andere aanbieders en de vrijheid van zenderkeuze"
  • "Perfecte beeldkwaliteit, goede geluidskwaliteit en goede service"
    "Alles werkt goed en was snel aangesloten. Prima monteur"
  • "Na aanvraag vlot een monteur, alles naar behoren geïnstalleerd en sindsdien genieten..."

hmm, ik weet niet welke klanten dit zijn.

maar ik ken ze niet.

 

gr.

henk

 

p.s. sorry moest ik nog even kwijt

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Geplaatst:

ja dat zou natuurlijk ook kunnen, als het bij mij ook was goed gegaan had je mij ook niet gehoort.

maar gaat er iets fout dan gaat het ook goed fout.

dat merk ik hier op dit forum wel.

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...